عزم وزارت بهداشت برای حذف دریافت‌های غیر متعارف
کد خبر: 1465950
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷
قائم مقام وزیر بهداشت تاکید کرد:

عزم وزارت بهداشت برای حذف دریافت‌های غیر متعارف

گروه سلامت: قائم مقام وزیر بهداشت و درمان آموزش پزشکی، گفت: تلاش ما در وزارت بهداشت حذف کامل دریافت‌های غیر متعارف و جلوگیری از دریافت هرگونه تعرفه خارج از ابلاغ است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ایرج حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت و درمان آموزش پزشکی در دومین جلسه هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به تاکید و عزم وزیر بهداشت برای مقابله با دریافت‌های غیرمتعارف تصریح کرد: با ابلاغ تعرفه‌های موجود نباید دیگر شاهد دریافت هزینه های خارج از تعرفه مصوب از مردم باشیم.

وی با بیان اینکه دراین زمینه روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی باید نظارت کاملی داشته و به صورت مرتب عملکرد خود را ارائه دهند، یادآور شد: توسعه فضاهای فیزیکی در دانشگاه علوم پزشکی اولویت این وزارتخانه نیست، بلکه مسئله اصلی و مورد تاکید حل مشکلات مردم در حوزه سلامت است.

دکتر حریرچی با قابل تقدیر خواندن عملکرد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در اجرای طرح تحول نظام سلامت، فرآیندهای ابلاغی در این طرح را نسبت به گذشته پیچیده‌تر عنوان و اظهار داشت: پزشکان متخصص باید در هر ساعت، 8 بیمار را ویزیت کنند و برای اجرای درست این مهم، رؤسای دانشگاه ها باید به صورت مرتب بررسی و نظارت کامل بر اجرای آن داشته باشند.

captcha