طنین هم‌خوانی گروه محمدرسول الله(ص) بر عرشه ناوشکن دماوند + فیلم
کد خبر: 3604715
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

طنین هم‌خوانی گروه محمدرسول الله(ص) بر عرشه ناوشکن دماوند + فیلم

گروه فعالیت‌های قرآنی: گروه هم‌خوانی محمد رسول الله(ص) با همكاري نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران آثار خود را بر روی عرشه ناوشکن دماوند تصویربرداری کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) با همکاری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گروه تواشیح و هم‌خوانی محمد رسول الله(ص) ظرف مدت دو روز، پنج اثر خود را بر روی عرشه ناوشکن دماوند واقع در بندر انزلی تصویربرداری کردند.
سبحان الله، اسماء الحسنی، یا رسول الله(ص)، سوره‌های سرخ 3، قرآن کتاب انقلاب(نوای قرآن) نام پنج اثری است که بخشی از مراحل تصویربرداری آثار بر روی عرشه ناوشکن دماوند انجام شد. مراحل تولید دو اثر سبحان الله و اسماءالحسنی به پایان رسیده و به زودی رونمایی خواهد شد و سه اثر دیگر پس از اتمام مراحل تصویربرداری در مکان‌های مختلف، به مرحله پخش خواهد رسید.
یادآور می‌شود که ناوشكن دماوند با تأكيد مقام معظم رهبري بعد از ساخت ناوشكن دماوند بدست نيروهاي متعهد و متخصص داخلي ساخته شد و در سال ٩٣ عملياتي و به‌ بهره‌برداري رسيد.
در ادامه بخش‌هایی از این نماهنگ‌ها و تصاویری از مرحله تصویربرداری این آثار بر روی عرشه ناوشکن دماوند را مشاهده خواهید کرد.




دریافت بخش 4



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۰۹:۴۸
0
0
برگزاری از این دست کارها افزایش یابد
captcha