سیاست‌گذاری‌های قرآنی بر مبنای نیازهای نسل جوان
کد خبر: 3653373
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
مدیرکل ارشاد مازندران بیان کرد:

سیاست‌گذاری‌های قرآنی بر مبنای نیازهای نسل جوان

گروه فعالیت‌های قرآنی:‌ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران گفت: تحلیل صحیح و دقیق از معانی و مفاهیم قرآنی موجب شناخت دقیق جوانان و نوجوانان با آموزه‌های قرآن و در نتیجه انتخاب مسیر درست زندگی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، احد جاودانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران در گفت‌وگو با روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد، گفت: پرداختن به فهم قرآن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بنده بسیار خرسندم که این امر  اخیراً توجهات زیادی را به خود معطوف کرده است. توجه به بهره‌گیری از مفاهیم و آموزه‌های قرآنی یکی از نیازهای مهم جامعه است و سبک زندگی اسلامی می‌بایست در جامعه نهادینه شود.

جاودانی در ادامه با اشاره به اهمیت یادگیری معانی و مفاهیم قرآنی در جامعه خصوصاً توسط قشر جوان، اظهار کرد: قرآن را باید بفهمیم و به آن عمل کنیم؛ چرا که قرآن کتاب آسمانی مسلمانان است و سعادت و خوشبختی آنان در گرو انس با قرآن کریم و بهره‌گیری از آموزه‌های آن در زندگی روزمره است. 

وی در ادامه افزود: جامعه امروز شدیداً نیازمند به آموزه‌های قرآن کریم است و تحلیل صحیح و دقیق از معانی و مفاهیم قرآنی موجب شناخت دقیق جوانان و نوجوانان با آموزه‌های قرآن و در نتیجه انتخاب مسیر درست زندگی خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران با اشاره به اینکه دشمن همواره در کمین است که ذهن جوانان مومن و متقید را منحرف کند، گفت: غرب همواره در تلاش است با ایجاد شبهات از طریق ماهواره‌ها و ... مردم جامعه و خصوصاً جوانان را تحت تاثیر قرار دهد، زمانی که مردم جامعه نسبت به معانی و مفاهیم قرآنی آگاهی داشته باشند در مقابل شبهات مقاوم خواهند بود و کمتر تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که فعالیت‌های قرآنی در راستای فهم و درک آموزه‌های قرآنی را توسعه و گسترش دهیم و این استان در این زمینه اقدام به برگزاری همایش‌ها با حضور هنرمندان و افراد برجسته و ...کرده است.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۹:۴۹
0
0
تحلیل صحیح و دقیق مفاهیم و آموزه‌های قرآن به جوانان و نوجوانان موجب حرکت در مسیر درست برای آنها می‌شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۹:۵۱
0
0
تحلیل صحیح دقیق و درست از مفاهیم قرآنی موجب جذب جوانان و نوجوانان به فراگیری قرآن می‌شود
captcha