آموزش راه‌اندازی کسب و کار قرآنی در «طلوع برکت»
کد خبر: 3672977
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

آموزش راه‌اندازی کسب و کار قرآنی در «طلوع برکت»

گروه جامعه: رویداد استارتاپی طلوع برکت با محوریت آموزش راه‌اندازی کسب و کار و کارآفرینی اسلامی‌ ـ‌ قرآنی از 28 تا 30 آذرماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، رویداد استارتاپی اسلامی - قرآنی طلوع برکت به همت مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی با محوریت راه اندازی کسب و کار و کارآفرینی اسلامی - قرآنی برگزار می‌شود.
در این رویداد سه روزه، کارآفرینان جوان ضمن شرکت در کارگاه‌های آموزشی مختلف و آشنایی با مبانی راه‌اندازی کسب و کار و کارآفرینی اسلامی-قرآنی در داخل و خارج از کشور، سعی می‌کنند ایده‌های خود را به مرحله اجرا برسانند.
در بخشی از این رویداد، فضای واقعی ایجاد کسب و کارهای اسلامی-قرآنی برای شرکت‌کنندگان شبیه‌سازی می‌شود به طوری که شرکت‌کنندگان در محیطی پویا و خلاق تیم‌های کاری خود را تشکیل داده و مراحل راه اندازی یک کسب و کار اسلامی-قرآنی را از ابتدا تا انتها به صورت فشرده تجربه می‌کنند.
بر اساس گزارش ایکنا در بخش دیگری از این رویداد کارگاه‌های آموزشی تیم سازی، کار گروهی، آشنایی با بوم کسب و کار، طرح کسب و کار، طراحی و توسعه محصول، صنایع خلاق و فرهنگی، گرافیک، uvux، بازاریابی، تامین مالی، اصول و فنون مذاکره، حل مساله و ... برگزار می‌شود.
در پایان این رویداد، ضمن اهدای هدایا به ایده‌ها و تیم‌های برتر، به همه شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر از جهاد دانشگاهی اعطا می‌شود.
لازم به ذکر است رویداد طلوع برکت، 28 تا 30 آذرماه در مجتمع شکوفایی شرکت‌های دانش‌بنیان واقع در میدان ونک ، خیابان ملاصدرا ، تقاطع بزرگراه کردستان به سمت شمال ، کوچه زاینده رود شرقی ،ساختمان شماره 24 برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت evand.com مراجعه یا با شماره 66410180 تماس حاصل کنند.

captcha