تصاویر جلسه مرکزی دارالقرآن و عترت علی بن موسی الرضا(ع)
کد خبر: 3673046
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹

تصاویر جلسه مرکزی دارالقرآن و عترت علی بن موسی الرضا(ع)

کانون خبرنگاران نبأ: جلسه مرکزی دارالقرآن و عترت علی بن موسی الرضا(ع) با حضور اساتید و قاریان ممتاز کشوری از تهران و قزوین در مشهد برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، جلسه مرکزی دارالقرآن و عترت علی بن موسی الرضا(ع) به یاد شهدای مدافع حرم محمدرضا دربان ملک، محمدباقر محسنی، علی افضلی و سعید مسلمان با حضور اساتید و قاریان ممتاز کشوری از تهران و قزوین، 22 آذرماه در مشهد برگزار شد.
این مراسم نورانی که با حضور استاد و پیشکسوت قرآنی علی اکبرزاده و محمد پیوندیان‌زاده برگزار شد، قاریان ممتاز کشور همچون علی اصلانی، رضا برزگر، احسان سوختانلو، محمدمهدی اشراقی، محسن رحمانی‌زاده، محمدرضا عاشق‌الحسینی، محمد قربانی و از دیگر اساتید مؤسسه قرآنی سروش جاودانه وحی احسان سوختانلو و حسن مقدم متقی به تلاوت قرآن پرداختند.
این مراسم با ارائه نکات آموزشی درباره هنر تجوید و مفاهیم قرآن توسط سروش عظیمی مربی و استاد قرآن در مباحث علم تجوید، تفسیر آیات سوره مبارکه آل عمران با استناد به روایات معصومین(ع) و ارائه مطالبی درباره آداب تلاوت توسط محمدعلی متقیان مفسر قرآن، مدیحه‌سرایی اصغر محسنی در مدح پیامبر(ص) و تجلیل از دو قاری نونهال همراه بود.

علی خداپور

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
احمدی مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۰:۱۱
0
0
درود خداوند بر استاد عظیمی و استاد سوختانلو
رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۶:۵۹
0
0
این جلسه علیرغم توصیه های اساتید به توجه محتوا متأسفانه فقط بصورت نمایشی برگزار می شود
لطفا به جلسات آموزشی توجه بیشتری شود
captcha