ثبت‌نام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان آغاز شد
کد خبر: 3673487
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶

ثبت‌نام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان آغاز شد

گروه اجتماعی: ثبت‌نام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان آغاز شد و دانشجویان زنجانی می‌توانند اقدامات لازم برای حضور در این سفر معنوی را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، ثبت‌نام همجدمین دوره عتبات دانشگاهیان از دیروز شنبه 25 آذرماه در سایت لبیک آغاز و تا 5 دی‌ماه ادامه خواهد داشت.
 
اعزام‌های هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از بهمن‌ماه امسال تا اردیبهشت‌ماه سال آینده صورت خواهد گرفت و کاروان‌ها به دو صورت زمینی و هوایی راهی عتبات عالیات خواهند شد.
 
در هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان، پنج گروه اساتید دانشگاه‌ها، دختران دانشجو، متاهلان، پسران مجرد و کارمندان دانشگاه‌ها می‌توانند ثبت‌نام کنند.
 
مراحل شرکت در هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان شامل مراجعه به سایت لبیک، ثبت‌نام در سامانه عتبات، مشاهده نتایج قرعه‌کشی، دریافت وام هزینه سفر، اعزام از بهمن 96 تا اردیبهشت 97، ویژه برنامه پس از سفر، است.
 
با هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان وظیفه عمومی ناجا، مجوز خروج از کشور دانشجویان مشمول را اخذ خواهد کرد و تسهیلات مالی نیز برای این سفرها با همکاری بانک ملت و صندوق رفاه دانشگاهیان اعطا خواهد کرد.
captcha