برای مسابقات سودان روزانه ۲ جزء مرور می‌کنم
کد خبر: 3673521
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳

برای مسابقات سودان روزانه ۲ جزء مرور می‌کنم

نماینده جمهوری اسلامی ایران در نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم سودان گفت: در مدتی که فرصت دارم، روزی دو جزء از کل قرآن کریم را تمرین می‌کنم و از تجربه اساتیدی همچون معتز آقایی و شیخ عصفور از کشور مصر هم بهره می‌برم.

به گزاشر خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) فارس نوشت: محمدرسول تکبیری حافظ کل قرآن کریم از حضورش در نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در سودان خبر داد و گفت: به لطف خداوند قرار است در روزهای پانزدهم تا بیست‌وسوم دی‌ماه در این مسابقات شرکت کنم و آقای معتز آقایی نیز به عنوان استاد راهنما همراه بنده خواهند بود.

وی اظهار داشت: در مدت باقی مانده تا برگزاری مسابقات بین‌المللی حفظ قرآن کریم در سودان،‌ روزی دو جزء از کل قرآن کریم را تمرین می‌کنم و از تجربه اساتیدی همچون معتز آقایی و شیخ عصفور از کشور مصر هم بهره می‌برم.

نماینده جمهوری اسلامی ایران در نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم سودان عنوان کرد: علاوه بر دوره کردن آیات الهی، سعی می‌کنم بیشتر روی تجوید کار کنم چراکه در این مسابقات به تجوید اهمیت بسیاری قائل هستند.

وی تصریح کرد: برای شرکت در مسابقات قرآن کریم به امام زمان(عج) توسل دارم و ثواب این آیات الهی را به شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم هدیه می‌کنم.

محمدرسول تکبیری متولد سال 1374 در تهران است که از سال 1386 وارد عرصه حفظ قرآن شد و در مدت 2 سال کل آیات الهی را حفظ کرد. وی در سال 94 به مرحله نهایی طرح اعطای مدرک به حافظان قرآن راه یافت و موفق به کسب عنوان حافظ ممتاز قرآن کریم شد.

تکبیری، حائز رتبه ممتاز در سی‌ونهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف در زیباکنار و رتبه اول سی‌ویکمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور در مشهد است.

captcha