ضرورت حمایت از هنرمندان خلاق
کد خبر: 3673618
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱
نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي تأكيد كرد:

ضرورت حمایت از هنرمندان خلاق

گروه فرهنگي: نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس و کارشناسان حوزه هنری قزوین بر ضرورت حمایت از هنرمندان خلاق تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا) از قزوين، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قزوین؛ «سیده حمیده زرآبادی» در دیدار با رئیس و کارشناسان حوزه هنری قزوین، مدیریت خلاق و بهره‌مندی از کارشناسان مجرب را مهم‌ترین ویژگی حوزه هنری قزوین برشمرد و گفت: خوشبختانه آثار و تولیدات این مرکز از سطح کیفی بالا و استاندار خوبی برخوردار است که باید تداوم داشته و حمایت شود.
وی افزود: این مرکز با تولیدات خود به‌ویژه در حوزه نمایش، هنرهای تجسمی و پژوهش برای بالا بردن ذائقه فرهنگی استان گام‌های مؤثری برداشته و در این راستا به نظر می‌رسد، صرف هزینه‌های مادی و معنوی در حوزه هنری بازخورد مطلوبی خواهد داشت و این مهم حمایت ویژه مسئولان را طلب می‌کند.
در این دیدار علی هوشمند رئیس حوزه هنری قزوین نیز حوزه هنری را نهادی کاملاً فرهنگی، هنری و برآمده از آرمان‌ها انقلاب اسلامی برشمرد که تربیت هنرمند متعهد و تولید آثار فاخر جزو اهداف ثابت آن به شمار می‌رود.
وی گفت: کمبود فضای مطلوب و استاندار، بزرگ‌ترین مانع ما در ارائه خدمات است و اگر مسئولان مساعدت کنند و پردیس سینمایی احداث شود می‌توانیم با گسترش آموزش‌های هنری گام‌های اساسی در جهت توسعه استان برداریم.
بنا بر اين گزارش، در این دیدار نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با حضور در واحدهای تخصصی ضمن گفت‌وگو با کارشناسان از نزدیک در روند اجرای برنامه‌ها قرار گرفت.

captcha