آرامش و امنیت کشور نتیجه از خودگذشتگی دلیرمردان مدافع حرم است
کد خبر: 3673620
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲
رئیس کل دادگستری گیلان:

آرامش و امنیت کشور نتیجه از خودگذشتگی دلیرمردان مدافع حرم است

گروه اجتماعی: سیاوش پور آرامش و امنیت کشور را نتیجه از خودگذشتگی دلیرمردان مدافع حرم دانست و گفت: دشمنان بیشترین کینه را نسبت به ملت ایران در دل دارند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، احمد سیاوش پور، رئیس کل دادگستری استان گیلان امروز، 26 آذر به همراه جمعی از حقوقدانان بسیجی با حضور در منزل شهید مدافع حرم، «بابک نوری هریس» با خانواده این شهید گرانقدر دیدار کرد.

وی سرافرازی، عزت و سربلندی ملت ایران را حاصل عنایات پروردگار متعال و خون شهدا دانست و عنوان کرد: همه ما مسئولان مدیون رشادت شهدا هستیم و خود را موظف می دانیم در مسیر اهداف والای آن بزرگوران گام برداشته و صادقانه به مردم خدمت کنیم.

وی آرامش و امنیت کشور را نتیجه از خودگذشتگی دلیرمردان مدافع حرم دانست و گفت: دشمنان بیشترین کینه را نسبت به ملت ایران در دل دارند و اگر روزنه ای برای نفوذ به این کشور به وجود می آمد در نظر داشتند تا همان مصائبی که در سوریه و عراق شاهد بودیم بر سر کشورمان بیاورند.

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه درک بالا و بصیرت بی بدیل شهید بابک نوری هریس، حاصل تربیت و پرورش ایشان در خانواده ای با ایمان و انقلابی است، خاطرنشان کرد: خانواده شهدا با اعتقاد و ایمان راسخ خود رنج فراغ فرزند شهیدشان را تحمل می کنند و نیروی این بردباری از الطاف الهی است.

captcha