مسجد خلیل‌ الله؛ میزبان حافظان و قاریان قرآن + صوت و عکس
کد خبر: 3697439
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱

مسجد خلیل‌ الله؛ میزبان حافظان و قاریان قرآن + صوت و عکس

گروه جلسات و محافل ــ جلسه قرآن محمود نوروزی، حافظ بین‌المللی کشورمان همراه با کرسی تلاوت نفحا‌ت‌القرآن(ع) در مسجد خلیل الله(ع) تهران برگزار شد.

جلسه قرآن «محمود نوروزی» با حضور دو قاری ممتاز+صوت و عکس

به گزارش ایکنا، جلسه قرآن محمود نوروزی، حافظ بین‌المللی کشورمان شب گذشته، 14 اسفندماه پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد خلیل الله(ع) واقع در نارمک، خیابان شهید مدنی، روبه‌روی مترو گلبرگ با حضور حسن حکیمی و مسعود سیاف‌زاده برگزار شد.

در ابتدای جلسه شب گذشته، دویست و بیست و یکمین کرسی تلاوت نفحات‌القرآن با تلاوت حسن حکیمی برگزار شد. این کرسی تلاوت به صورت ماهانه در این مسجد برگزار می‌شود.

حسن حکیمی قبل از شروع تلاوت، ضمن عرض سلام و تحیت خدمت حاضران در جلسه، گفت: به شما تبریک می‌گویم به‌خاطر برپایی این کرسی‌های تلاوت و روحانی خوب و دغدغه‌مند نسبت به مسائل قرآنی که دارید. اینکه شما اینجا نشستید، لطف خداوند متعال است. خود خداوند هم فرموده: «فی بُیوتٍ اَذِنَ الله» چه در خانه و چه در مسجد، اذنش دست خداست. سپس آیاتی از سوره مبارکه زمر را تلاوت کرد و مورد تشویق حاضران در جلسه قرار گرفت.

در ادامه این کرسی تلاوت، محمود نوروزی، حافظ بین‌المللی کشورمان دقایقی به بیان نکات تفسیری آیات تلاوت شده پرداخت. سپس اعضای جلسه به تلاوت آیاتی از ادامه درس پرداختند و محمود نوروزی نکات صوت و لحنی و تجویدی آنها را متذکر شد.

حسن ختام این جلسه، تلاوت مسعود سیاف‌زاده، حافظ و قاری ممتاز کشورمان بود که دقایقی آیاتی از سوره مبارکه روم را تلاوت کرد. همچنین قبل از تلاوت سیاف‌زاده، محمود نوروزی و حجت‌الاسلام جوادی، امام جماعت مسجد از این حافظ کل قرآن کریم، به مناسبت کسب رتبه اول رشته حفظ 20 جزء در یازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) تجلیل کردند. در پایان این جلسه نیز، عکسی به یادگار گرفته شد.

در ادامه تلاوت‌های این جلسه و گزارش تصویری ارائه می‌شود.

حسن حکیمی

کد
مسعود سیاف زاده
کد

 انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha