آغاز همکاری پژوهشگاه علوم انسانی جهاد دانشگاهی با پژوهشگاه علوم انسانی
کد خبر: 3700146
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰
طی تفاهم‌نامه‌ای صورت گرفت؛

آغاز همکاری پژوهشگاه علوم انسانی جهاد دانشگاهی با پژوهشگاه علوم انسانی

پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی در راستای توسعه روابط علمی خود با نهادهای همسو، تفاهم نامه همکاری با پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی منعقد کرد.

 به گزارش ایکنا؛ ایسنا نوشت: در نشستی که در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار شد، دکتر حسینعلی قبادی رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و دکتر ایرج فیضی رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

در این نشست مباحث مختلفی مطرح شد که طی آن قبادی خواستار تشکیل شبکه نخبگان و بهره‌برداری از این شبکه شد.

فیضی نیز ضمن اشاره به پتانسیل‌های پژوهشگاه متبوع خویش ابراز تمایل کرد که در این شبکه نخبگانی حضور فعال داشته باشد.

وی اظهار کرد: گرایش به کاربردی‌سازی، اولویت اول پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی است و در سایر زمینه‌ها نیز می‌شود همکاری‌های مشترک تعریف کرد.

قبادی نیز در ادامه جلسه اشاره داشت که پژوهشگاه آماده انجام طرح مشترکی در حوزه دانشنامه هویت است تا از این طریق فعالیت‌های مشترک هرچه زودتر اجرایی شود.

دکتر امیری مدیر پژوهشی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی نیز ضمن تاکید بر اجرایی‌شدن تفاهم‌نامه اظهار کرد که باید از کارهای موازی دوری کرد و کارهای موازی منجر به عدم انباشت دانش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر ملائی معاون پژوهشی پژوهشگاه مذکور نیز اشاره داشت که ایجاد یک سامانه جهت جمع‌آوری موسسات پژوهشی انسانی می‌تواند در مدیریت تحقیقات مثمر ثمر باشد و بسیاری از ابرچالش‌های حوزه علوم انسانی را حل و فصل نماید.

انتهای پیام

captcha