معرفی قاریان این هفته طرح «ندای ملکوت»
کد خبر: 3700682
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳

معرفی قاریان این هفته طرح «ندای ملکوت»

کانون خبرنگاران نبأ ــ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) اسامی قاریان حاضر در طرح «ندای ملکوت» در روزهای 26 اسفند تا سوم فرودین‌ماه سال 97 را منتشر کرد.

معرفی قاریان این هفته طرح «ندای ملکوت»

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، برنامه هفتگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با عنوان طرح «ندای ملکوت» با دعوت از قاریان بین‌المللی و ممتاز در حال برگزاری است. این طرح به اجرای زنده تلاوت اذان‌گاهی و اذان افق‌های سه‌گانه حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) طی روزهای هفته، اختصاص دارد که با بهره‌مندی از استعداد‌های برتر به اجرا در می‌آید.
اسامی افراد حاضر در این طرح به‌صورت هفتگی(شنبه تا جمعه) اعلام می‌شود که روزهای شنبه تا جمعه همزمان با 26 اسفند تا سوم فروردین‌ماه سال 97 به ترتیب سیدمرتضی لاجوردی، معتز آقایی، مجتبی محمدبیگی، تقی ندائی، علی شیرزاد و محمد موحدیان عطار تلاوت قرآن قبل از اذان ظهر و اجرا اذان ظهر را برعهده دارند.
همچنین تلاوت قرآن قبل از اذان مغرب را نیز به ترتیب رمضان خلیلی، ابوالفضل جویائیان، محمد سلطانی، مهدی حسینی، ابوالقاسم کرباسی، تقی نوران و حسن حکیمی برعهده دارند. همچنین اذان مغرب توسط توسط رمضان خلیلی، ابوالفضل جویائیان، محمد سلطانی، مهدی حسینی، محمد شیرزاد، محسن امامی و خمسه تلاوت می‌شود.
یادآور می‌شود، همه قاریان و مؤذنان به صورت افتخاری در طرح «ندای ملکوت» شرکت می‌کنند و علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند با شماره 51225561 021 تماس بگیرند.
زهره لرنی
انتهای پیام

captcha