اجرای ویژه برنامه تحویل سال با محوریت حرم شاهچراغ(ع) و حافظیه
کد خبر: 3700806
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴
فروزانی مطرح كرد:‌

اجرای ویژه برنامه تحویل سال با محوریت حرم شاهچراغ(ع) و حافظیه

گروه اجتماعی ـ معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس از اجرای ویژه برنامه تحویل سال در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و مجموعه جهانی حافظیه خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، محمدابراهیم فروزانی، معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس امروز، 26 اسفندماه در پنجمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر این استان با اشاره به زمان سال تحویل و تعطیلی سایت‌های جهانی پاسارگاد و تخت جمشید گفت: با محوریت فرمانداری‌های این دو شهرستان برنامه سال تحویل خارج از محوطه این دو مجموعه و در شهر شیراز ویژه برنامه سال تحویل در حرم مطهر احمدبن موسی شاهچراغ(ع) و مجموعه حافظیه و رعایت شأن شب شهادت امام هادی(ع) برگزاری خواهد شد.
وی، ظرفیت‌های منحصر به فرد گردشگری شهرستان‌های استان را یاد آور و خواستار توجه جدی فرمانداران و بهره‌گیری از این فرصت در جهت جذب سرمایه‌گذار و رونق گردشگری و اقتصادی شد.
فروزانی با نزدیک شدن به ایام نوروز و حضور گردشگران از سراسر ایران به برقراری نظم و امنیت در کل استان تاکید کرد و یادآور شد: به دلیل غنای فرهنگی و آیینی مردمان استان فارس اجرای برنامه فرهنگی با محوریت و تمرکز بر روی رویداد نورزوگاه برگزار شود. در خصوص برپایی نمایشگاه و بازارچه‌های صنایع دستی نیز تولیدات هنرمندان و صنعتگران استان در معرض نمایش و فروش قرار گیرند.
معاون گردشگری استانداری فارس در پایان ضمن اعلام شعار انتخابی نوروز امسال تحت عنوان «صنایع دستی فرصتی برای گردشگری تجربه‌محور» از شهرداری شیراز درزمینه ساماندهی غرفه‌های سطح شهر با رویکرد حمایت از بازاریان قدردانی و بیان کرد: افزایش ساعت بازار در ایام نوروز نیز از جمله اقدامات پسندیده انجام شده است و با توجه به گردشگرپذیر بودن استان فارس باید این برنامه در زمان برگزاری رویدادهای گردشگری استان مدنظر قرار گیرد.
انتهای پیام

captcha