فعالیت‌های گروه تواشیح محمد رسول‌الله(ص) در ماه رمضان/ «ایران» عنوان جدیدترین اثر+ عکس
کد خبر: 3722004
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷
رحیم قربانی بیان کرد:

فعالیت‌های گروه تواشیح محمد رسول‌الله(ص) در ماه رمضان/ «ایران» عنوان جدیدترین اثر+ عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های گروه تواشیح محمد رسول‌الله(ص) در ماه مبارک رمضان، از تولید یک اثر جدید توسط این گروه خبر داد.

فعالیت‌های گروه تواشیح محمد رسول‌الله(ص) در رمضان/ «ایران» عنوان جدیدترین اثر

رحیم قربانی، رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به فعالیت‌های گروه تواشیح محمد‌ رسول‌الله(ص) سازمان بسیج در ماه مبارک رمضان به ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته توسط این گروه پرداخت و گفت: از جمله این فعالیت‌ها انجام شش سفر تبلیغی ـ قرآنی توسط جمعی از اعضای گروه در کشورهای عراق، سوریه و ترکیه بوده است.
وی با اشار پوشش برنامه ترتیل‌خوانی روزانه در میدان امام حسین(ع) و امامزاده صالح(ع)، افزود: در ایام ماه مبارک رمضان در این دو مکان به صورت روزانه برنامه ترتیل‌خوانی قرآن کریم برپا است که این کار توسط برخی از اعضای گروه تواشیح محمد‌ رسول‌الله(ص) بسیج تهران بزرگ صورت می‌گیرد.
قربانی همچنین به برپایی غرفه این گروه در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اشاره و اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان این گروه‌ در محافل متعددی حضور یافت تا به اجرای برنامه پرداخت که از جمله آنها می‌توان به مراسم افتتاحیه بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، سازمان انرژی اتمی، زندان اوین و ... اشاره کرد.
رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ در ادامه، رونمایی از اثر جدید «اسماءالحسنی» را به عنوان یکی دیگر از فعالیت‌های این گروه در ماه مبارک رمضان معرفی و بیان کرد: تصویربرداری این اثر در بین‌الحرمین، مسجد سهله و وادی‌السلام صورت گرفته است.
وی افزود: همچنین اثر «یاد یاران» یکی دیگر از آثار گروه محمد رسول‌الله(ص) است که در این ایام رونمایی شده است. این اثر با موضوع دفاع مقدس و به مناسبت سوم خرداد تهیه شده است.
قربانی در پایان از ضبط تصویری جدیدترین اثر این گروه با عنوان «ایران» خبر داد و گفت: امیدوارم این اثر که جدیدترین اثر گروه تواشیح محمد‌ رسول‌الله(ص) بسیج تهران بزرگ خواهد بود مورد استقبال علاقه‌مندان قرار بگیرد.

انتهای پیام

captcha