اجرای طرح «حفظ کل قرآن در 300 روز»
کد خبر: 3723476
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷

اجرای طرح «حفظ کل قرآن در 300 روز»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ طرح «حفظ کل قرآن کریم در 300 روز» در رشته‌های حفظ، تجوید و تفسیربرای اولین بار در ایران اجرا می‌شود.

اجرای طرح «حفظ کل قرآن در 300 روز»

ایمان اسدی، معاون بخش حفظ قرآن مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان در رابطه با طرح حفظ قرآن در 300 روز در گفت‌وگو با  ایکنا؛ بیان کرد: طرح حفظ کل قرآن کریم در 300 روز برای اولین بار در ایران اجرا می‌شود. در این طرح، علاوه بر حفظ، دوره‌های تجوید و تفسیر نیز به صورت  همزمان برگزار می‌شود که در ابتدای طرح یک دوره 45 روزه آزمایشی است. طی این دوره آموزشی، قرآن‌آموزان هر روز در کلاس‌ها شرکت می‌کنند و سرفصل‌های آموزشی که در رشته‌های مختلف تعیین شده است، انجام می‌دهند، در پایان در این دوره آزمایشی با توجه به عملکرد قرآن‌آموز، تصمیم‌گیری می‌شود که فرد در دوره 300 روزه شرکت کند یا خیر.

اسدی بیان کرد: دختران و پسران 12 سال به بالا مخاطبان ما در این طرح هستند و شرط اولیه برای شرکت‌کنندگان دریافت موفقیت در دوره آموزشی و روان‌خوانی اولیه و مقدماتی است.

وی تصریح کرد: ثبت‌ نام از 25 خرداد آغاز و تا 15 تیرماه ادامه دارد. شروع کلاس‌ها نیز از 15 تیرماه خواهد بود که محصلان برای شرکت در این طرح یک‌ساله باید مرخصی تحصیلی اخذ کنند. همچنین برای این طرح از مربیان حافظ کل و مجرب استان کرمان استفاده می‌شود. امیدواریم با کمک این طرح بتوانیم جهشی در حفظ کل قرآن و تربیت حافظان استان کرمان ایجاد کنیم.

یادآور می‌شود؛ علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌ نام می‌توانند با شماره 03432229192 تماس بگیرند.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۶
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۷:۱۷
14
5
از عنوانش مشخصه كه طرح از همين الان شكست خورده است
captcha