برگزاری دوره آموزشی مربیان قرآن در هند
کد خبر: 3723718
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

برگزاری دوره آموزشی مربیان قرآن در هند

گروه بین‌الملل - دوره آموزش مربیان قرآن به همت رایزنی فرهنگی ایران در دهلی نو با حضور «امیر باقر»، قاری و مدرس علوم قرآنی کشورمان در هند برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی مربیان قرآن در هندبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ دوره 3 روزه فشرده مقدماتی آموزش مربیان قرآن توسط امیر باقر، قاری و مربی قرآنی (اعزامی از سوی اداره‌کل بین‌المللی تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی) برای 50 تن از مربیان قرآن ‌هندی برگزار شد.

این دوره با همکاری مدرسه «سادات مظفر نگر» هند برگزار شد و بر آموزش تجوید متمرکز بود.

همچنین با توجه به تقاضاهای مکرر از رایزنی فرهنگی ایران در طول سال، قاری امیر باقر علاوه بر آموزش در این دوره، در چندین محفل قرآنی در ایالت کشمیر هند به قرائت و بیان نکات آموزشی مقدماتی پرداخت.

تلاوت در مسجد امام علی(ع) در روستای سادات، تلاوت در مساجد اهل تسنن در زریوال، تلاوت در مسجد پیامبر(ص) در منطقه سرینگر، تلاوت در حسینیه علوم اسلامی سرینگر در بین دانش‌آموزان شیعه در منطقه شودپور، تلاوت در مسجد شیعیان سرینگر، تلاوت در مسجد شیعیان در بین اهالی و عاشقان مکتب قرآن در منطقه شودپور و تلاوت در مسجد امام علی(ع) منطقه زالپور از جمله برنامه‌های قرآنی امیر باقر در كشمیر بود.

انتهای پیام

captcha