برگزاری ویژه برنامه استکبارستیزی باحضور سعید جلیلی در همدان
کد خبر: 3723945
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵

برگزاری ویژه برنامه استکبارستیزی باحضور سعید جلیلی در همدان

گروه اجتماعی- نماینده موسسه فرهنگی مصطفی، همدان با تشریح برنامه های هفته افشای حقوق بشر آمریکایی از برگزاری ویژه برنامه ای در این هفته با حضور سعید جلیلی خبر داد.

ضرورت پرداختن به جایگاه انقلابی شهید بهشتی

به گزارش ایکنا از همدان، طیب فریادرس، مسئول بسیج دانشجویی استان همدان، سه شنبه، 28 خرداد در جلسه شئون هفته بازخوانی و افشای حقوی بشر آمریکایی اظهار کرد: با توجه به مسائل رخ داده در بحث برجام و جنایات آمریکا در یمن و کشور‌های اسلامی، وظیفه خطیر انتقال واقعیت وجودی آمریکا برعهده ماست.

وی افزود: برپایی نمایشگاه عکس، اختصاص خطبه‌های نماز جمعه 7 تیر به صحبت‌های یکی از دانشجویان با مباحث استکبار ستیزی و برگزاری ویژه برنامه‌ای با حضور سعید جلیلی، سیاست مدار ایرانی در فاصله زمانی 11 الی 14 تیر ماه از جمله برنامه‌های بسیج دانشجویی در هفته افشای حقوی بشر آمریکایی است.

 

اکران آثار برگزیده جشنواره جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا در سینما فلسطین همدان

پرویز ابراهیمی نماینده آموزش و پرورش نیز در این جلسه گفت: متأسفانه جوانان عصر حاضر اطلاعات اندکی در خصوص شخصیت والای شهید دکتر بهشتی دارند که این خود می‌طلبد تا قوه قضائیه با بهره گیری از ظرفیت این مجموعه و برنامه‌های جوان پسند جهت پاسخ گویی به برخی شبهات و تبیین شخصیت دکتر بهشتی بپردازد.

مسعود ویژه، فعال فرهنگی و عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در این جلسه اظهار کرد: این مجموعه سال گذشته در هفته افشای حقوق بشر آمریکایی اقدامات خوبی انجام داده است.

وی افزود: برگزاری همایش استانی آمریکا شناسی و جشنواره مرگ بر آمریکا، فعالیت در فضای مجازی، برپایی نمایشگاه در دانشگاه بوعلی سینا و ... از جمله اقدامات صورت گرفته در هفته افشای حقوق بشر آمریکایی در سال اخیر است.

ویژه با بیان اینکه با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب، انقلاب به یک بلوغ خوبی دست یافته است اضافه کرد: باید برنامه‌های اجرایی توسط دستگاه‌های متولی در هفته بازخوانی و افشای حقوق آمریکایی رنگ و بوی انقلابی داشته باشد.

ویژه با اشاره به اینکه جامعه در شناخت جایگاه واقعی دکتر بهشتی غفلت می‌کند گفت: در برنامه‌های بزرگداشت هفته قوه قضائیه تنها به بعد حقوقی و قضائی شهید بهشتی پرداخته می‌شود در حالی که جایگاه انقلابی این شهید والا مقام نیز قابل بحث و پرداخت است.

جلال زارع، نماینده موسسه فرهنگی مصطفی نیز گفت: به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق آمریکایی، این مجموعه با همکاری حوزه هنری اقدام به اکران آثار برگزیده جشنواره جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا همچون فیلم، کاریکاتور و موسیقی در سینما فلسطین خواهد کرد.

وی افزود: برگزاری روزانه یک نشست تخصصی در هفته افشای حقوق آمریکایی، برگزاری یادبود نخبگان جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی و برگزاری ویژه برنامه‌ای با حضور سخنرانان مطرح کشوری در قالب جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی در شب ششم تیر ماه از دیگر برنامه‌های قابل ذکر است. 

انتهای پیام

 

captcha