شرکت بیش از یک هزار مولودخوان کردستان در جشنواره سراج منیر
کد خبر: 3723950
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳

شرکت بیش از یک هزار مولودخوان کردستان در جشنواره سراج منیر

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به استقبال دف‌نوازان استان از جشنواره «سراج منیر»گفت: یک هزار و 150 مولودی‌خوان از سراسر استان در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

شرکت بیش از یک هزار مولودخوان کردستان در جشنواره سراج منیر

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در جشنواره بزرگ دف‌نوازی و مولودی‌خوانی «سراج منیر» که امروز، 29 خردادماه در مسجد جامع برگزار شد، اظهار کرد: کنگره ملی 5400 شهید کردستان یکی از برنامه‌های پیش‌روی استان است.
وی با اشاره به اینکه این کنگره یک مجموعه برنامه فرهنگی و ارزشی برای یادآوری رشادت‌های 5400 شهید کردستان و گرامیداشت یاد و خاطره آنان برگزار می‌شود، افزود: جشنواره دف‌نوازی و مولودی‌خوانی «سراج منیر» از سلسله برنامه‌های کنگره 5400 شهید استان کردستان است.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به استقبال دف‌نوازان استان از جشنواره «سراج منیر» بیان کرد: یک هزار و 150 مولودی‌خوان از سراسر استان در این جشنواره شرکت کرده‌اند.
وی اعلام کرد: همایش بزرگ دف‌نوازی و مولودی‌خوانی «سراج منیر» اقدامی ارزشمند در راستای مقابله‌ با هجمه‌های فرهنگی و ضددینی دشمنان است.
رجبی با اشاره به برگزاری کنگره 5400 شهید کردستان در سال جاری عنوان کرد: تاکنون پیش‌کنگره‌ها و برنامه‌های مختلف جنبی این کنگره بزرگ در سطح استان برگزار شده است.
وی از برگزاری کنگره پیشمرگان مسلمان کُرد از برنامه‌های بسیار مطلوب استان نام برد و اعلام کرد: در برگزاری کنگره 5400 شهید کردستان سعی داریم از تمام ظرفیت‌ها کنگره‌ای در حد نام، یاد، ایثارگری و گذشت شهدای انصار و مهاجر استان برگزار استفاده کنیم.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآور شد: امیدواریم با کمک و همکاری مسئولان استانی، کشوری و مشارکت مردم شاهد برگزاری هرچه باشکوه این حرکت بزرگ فرهنگی در استان باشیم.
انتهای پیام

captcha