سازمان فرهنگ و ارتباطات حمله تروریستی اهواز را محكوم كرد
کد خبر: 3749132
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸

سازمان فرهنگ و ارتباطات حمله تروریستی اهواز را محكوم كرد

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با انتشار بیانیه‌ای حمله تروریستی 31 شهریورماه، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز را محكوم كرد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این سازمان با انتشار بیانیه‌ای، حمله تروریستی 31 شهریورماه در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهر اهواز را كه به شهادت و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان در استان خوزستان انجامید، محكوم كرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

در ایام عزاداری عاشورای حسینی و در روزی كه حماسه مقدس ایرانیان در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی گرامی‌ داشته می‌شود، گروهی از تروریست‌های سفاك و خائن برای خوشایند یزیدیان زمانه، اقدام به تیراندازی علیه مردم بی‌دفاع، بی‌گناه و مظلوم كردند.

دفاع مقدس این حقیقت را آشكار ساخت كه ملت رشید و بزرگوار ایران و به خصوص مردم همیشه در سنگر خوزستان در قبال دشمنان خود تحت هر شرایطی با تمام وجود از وجب به وجب خاك خود و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران حراست می‌كنند و در این راه از بذل جان و مال خود هیچ دریغ ندارند.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی این جنایت دهشتناك و حمله كور تروریستی را محكوم كرده و به اربابان تروریست‌های سفاك یادآور می‌‌شود؛ هر قطره خون بی‌گناه و مظلومی كه بر زمین می‌چكد، اراده ملت مسلمان و انقلابی ایران را برای مقابله با استكبار جهانی قوی‌تر می‌كند.

این سازمان همچنین از مجامع بین‌المللی فعال در عرصه مبارزه با نژادپرستی و قوم‌گرایی و مروج اتحاد مسلمین می‌خواهد تا نسبت به آگاهی‌سازی امت اسلامی و همه آحاد جامعه بشری برای دوری از جهالت مدرن، مصمم‌تر باشند.

 انتهای پیام

captcha