حادثه تروریستی اهواز بشارت ضعف و زبونی آمریکا و صهیونیست بود
کد خبر: 3749273
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸

حادثه تروریستی اهواز بشارت ضعف و زبونی آمریکا و صهیونیست بود

گروه حوزه‌های علمیه ــ آیت‌الله نوری همدانی با صدور پیامی حادثه تروریستی اهواز را محکوم و تاکید کرد: دشمن بداند این نظام و انقلاب به پشتوانه ملت شهید پرور و رهبری حکیمانه آیت‌الله خامنه‌ای و تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) محکم‌تر از قبل، از آرمان‌های امام راحل و شهدا دفاع خواهد کرد.

حادثه تروریستی اهواز بشارت ضعف و زبونی آمریکا و صهیونیست بودبه گزارش ایکنا؛ از قم، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تروریستی در جریان رژه نیروهای مسلح در اهواز بار دیگر چهره سیاه استکبار و نوکران آن را نمایان ساخت. بی‌شک خون پاک و مطهر این شهیدان شجره طیبه انقلاب اسلامی ما را که در این چهل سال با خون همین شهیدان آبیاری شد، محکم تر و مقاوم تر خواهد نمود. این حادثه بشارت ضعف و زبونی این افراد تروریست و اربابان آنها در رأس آمریکا و صهیونیست و بعضی از حکام دست نشانده منطقه‌ای آن‌ها بود.

اقتدار نیروهای مسلح و قدرت موشکی و دفاعی ما که به همت سپاه و ارتش صورت گرفت، خواب آن‌ها را آشفته کرد، تا جایی که دست به این عمل کور زدند و مردم بی دفاع را به خاک و خون کشیدند. اما دشمن بداند این نظام و انقلاب به پشتوانه ملت شهید پرور و رهبری حکیمانه آیت الله خامنه ای و تحت توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه محکم تر از قبل، از آرمان های امام راحل و شهدا دفاع خواهد نمود و دست هر متجاوزی را با عنایت خداوند متعال قطع خواهد کرد.

اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک شهادت این عزیزان را به همه ملت ایران و اهالی شهید پرور خوزستان که همیشه خصوصاً در دوران دفاع مقدس امتحان خود را با سرفرازی پس دادن و به خانواده های شهدا این حادثه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال محشور شدن این عزیزان با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران گرامش مسئلت می‌کنم. 

حسین نوری همدانی
یکم مهر ماه ۱۳۹۷

انتهای پیام

captcha