برگزاری کرسی‌های تلاوت رضوی در هفته وحدت/ برپایی ۳۱ محفل با مشارکت قاریان اهل سنت
کد خبر: 3765654
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸

برگزاری کرسی‌های تلاوت رضوی در هفته وحدت/ برپایی ۳۱ محفل با مشارکت قاریان اهل سنت

مدیر مرکز قرآن کریم سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: 31 کرسی تلاوت رضوی با محوریت دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش ایکنا، فارس نوشت: حجت‌الاسلام سیدمسعود میریان مدیر مرکز قرآن کریم سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی‌ از برگزاری کرسی‌های تلاوت همزمان با هفته وحدت در سراسر کشور خبر داد و گفت: ۳۱ کرسی تلاوت رضوی با همت مرکز قرآن کریم آستان و با محوریت دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی از امروز ۲۹ آبان‌ماه به مدت یک هفته در مساجد و اماکن متبرکه سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی از اعزام قاریام ممتاز و بین‌المللی کشور به این محافل خبر داد و گفت: در این برنامه‌ها قاریان ممتاز و بین‌المللی قرآن کریم از استان‌های مختلف نظیر آقایان جواد کاشفی، حامد علیزاده، عباس هاشمی، محمد مشمول، امیر لعل‌اول، رحیم خاکی، مهدی شایق و دیگر قاریان در این محافل به تلاوت می‌پردازند.

مدیر مرکز قرآن کریم سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی درخصوص دیگر برنامه‌های این محافل گفت: اجرای گروه‌های تواشیح، تلاوت قاریان نوجوان و برگزاری کرسی‌های تفسیر از جمله برنامه‌هایی است که در کرسی‌های تلاوت رضوی در هفته وحدت اجرا می‌شود.همچنین در این محافل نورانی آئین پرچم‌گردانی باحضور خادمیاران رضوی و مدیحه‌سرایی ذاکران اهل بیت(ع) در تمامی کرسی‌های تلاوت رضوی هفته وحدت انجام خواهد شد.

میریان از مشارکت قاریان اهل سنت در این محافل خبر داد و گفت: وجه تمایز کرسی‌های تلاوت رضوی در هفته وحدت در این است که در برخی از استان‌های کشور این محافل قرآنی با استفاده از ظرفیت‌های جامعه قرآنی اهل سنت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha