«انعکاس» یک‌ساله شد
کد خبر: 3770915
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳

«انعکاس» یک‌ساله شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ به بهانه گذشت یک‌ سال از فعالیت برنامه خبری «انعکاس» با برپایی مراسم جشن تولدی از همکاران و عوامل این برنامه تجلیل می‌شود.

«انعکاس» یک‌ساله شدبه گزارش ایکنا؛ از سال گذشته که مرکز تولیدات چندرسانه‌ای قرآنی به نام استودیوی مبین در سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاددانشگاهی راه‌اندازی شد با توجه به ظرفیت خبرهای داخلی و بین‌الملل خبرگزاری بین‌الملی قرآن (ایکنا)، پیشنهادی مبنی بر تولید بخش‌های خبری تصویری به شبکه قرآن و معارف سیما ارائه شد. این پیشنهاد با استقبال مسئولان شبکه مواجه و برنامه «انعکاس»، که محصول این همکاری مشترک بود، شکل گرفت. 

آخرین برنامه‌ها و رویدادهای قرآنی کشور و جهان اسلام در هر هفته در برنامه انعکاس که شامل بخش‌های مختلفی همچون خبر، گزارش، مصاحبه، گزارش‌ تصویری و ویدئویی است مرور می‌شود.
جواد نصیری،‌ مدیر مرکز تولیدات چندرسانه‌ای قرآنی (مبین)، در گفت‌وگو با ایکنا با بیان اینکه این برنامه در قالب بخش خبری پنج‌دقیقه‌ای تهیه می‌شود، افزود: روزانه دو بخش خبری تصویری با بهره‌مندی از ظرفیت خبرهای تولیدی خبرنگاران ایکنا تهیه می‌شود و به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود. این فعالیت در طول یک سال گذشته به طور مستمر ادامه پیدا کرده و در روزهای عادی با دو بخش و در روزهای جمعه نیز در یک بخش خبری پانزده‌دقیقه‌ای به صورت ویژه خبرهای هفته مرور می‌شود.

«انعکاس» یک‌ساله شدنصیری تصریح کرد: با وجود اینکه مدت زمان این برنامه پنج‌ دقیقه‌ است، در آن از همه ظرفیت‌های پخش یک بخش خبری استفاده می‌شود. انتقال خبرها در این دقایق کوتاه با جذابیت‌های بصری همراه است که موجب استقبال عموم از برنامه شده و حتی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف نیز برای انتشار اخبارشان در این برنامه درخواست دارند.
مدیر مرکز تولیدات چندرسانه‌ای قرآنی (مبین) اظهار کرد: از طریق رایزنی با همکاران،‌ مراسم جشن تولد یک‌سالگی انعکاس را صبح سه‌شنبه، 20 آذرماه، با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن عرفاتی، سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما و سیدمحمدجواد شوشتری، سرپرست سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و مدیرعامل ایکنا، در محل استودیوی مبین برگزار خواهیم کرد تا به این بهانه از همکارانی که در طول این یک سال همراه مجموعه مبین بوده‌اند و برای تولید برنامه انعکاس زحمت کشیدند با اعطای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل می‌شود.
انتهای پیام

captcha