گستاخی ارتش اسرائیل علیه ساکنان دو روستای جنوب لبنان
کد خبر: 3771150
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴

گستاخی ارتش اسرائیل علیه ساکنان دو روستای جنوب لبنان

گروه بین‌الملل ـ ارتش اسرائیل در اقدامی گستاخانه به ساکنان دو روستای «کفرکلا» و «رمية» در مرزهای جنوبی لبنان خواست که خانه‌های خود را ترک کنند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری روسیا الیوم؛ افیخای ادرعی، سخنگوی ارتش اسرائیل در شبکه اجتماعی توئیتر خطاب به اهالی دو روستای «کفرکلا» و «رمية» در مرزهای لبنان گفت: حزب‌الله زیر منازل شما تونل‌هایی را حفر کرده که تا داخل اسرائیل ادامه دارد و این منطقه را به انبار باروت تبدیل کرده است.

وی در ادامه خطاب به ساکنان این دو روستا مدعی شده؛ آیا با این که می‌دانید خانه‌های شما بر روی انبار باروت قرار دارد، بازهم احساس امنیت می‌کنید؟

ادرعی با تأکید بر تصمیم ارتش اسرائیل به ادامه عملیات تخریب تونل‌ها اعلام کرد: نمی‌دانیم این عملیات چه پیامدهایی را برای خانه‌های لبنانی در پی دارد.

این هشدار ارتش اسرائیل در شرایطی مطرح شده که شبکه عبری‌زبان «کان» از شدت گرفتن عملیات «سپر شمال» برای کشف و تخریب تونل‌های حزب‌الله خبرداد، این در حالی است که پیش از این ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که بعید نیست این عملیات تا داخل لبنان و منطقه «خط آبی» ادامه یابد.

ارتش اسرائیل مدعی شده که افراد حزب‌الله با لباس شخصی در نزدیکی مرزهای لبنان با اراضی اشغالی فلسطین حضور دارند، این در حالی که واحد رسانه جنگ وابسته به حزب‌الله لبنان نیز تصاویر و قطعات ویدئویی را منتشر کرد که تحرکات اسرائیل در مرزهای جنوبی لبنان از فاصله‌ای بسیار نزدیک را نشان می‌دهد.

ارتش رژیم صهیونیستی از سه‌شنبه هفته گذشته(13 آذرماه) عملیاتی را با عنوان «سپر شمال» و با ادعای تخریب تونل‌های حزب‌الله در مرزهای جنوبی لبنان با اراضی اشغالی فلسطین آغاز کرده و در همین راستا مدعی شده که تاکنون چندین عنصر وابسته به حزب‌الله را در داخل این تونل‌ها کشف کرده است.

انتهای پیام

captcha