پخش گلبانگ تکبیر از مأذنه‌های مساجد کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4029191
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸

پخش گلبانگ تکبیر از مأذنه‌های مساجد کهگیلویه‌وبویراحمد

مسئول رسیدگی به امور مساجد کهگیلویه‌وبویراحمد از پخش گلبانگ تکبیر از مأذنه‌های مساجد استان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

حجت‌الاسلام موسی برسیاه، مسئول رسیدگی به امور مساجد کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام موسی برسیاه، مسئول رسیدگی به امور مساجد کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 26 دی‌ماه در نخستین نشست کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان، اظهار کرد: مساجد از صدر اسلام تاکنون نقش ارزنده و مهمی در همه عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه ایفا کرده‌اند.

وی افزود: مساجد مأمن و مکانی برای تربیت نسل انقلابی بود و در پیروزی انقلاب اسلامی نقش ویژه‌ای ایفا کرد.

مسئول رسیدگی به امور مساجد کهگیلویه‌وبویراحمد مساجد را یکی از پایگاه‌های اثرگذار انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: برنامه‌های دهه فجر مساجد باید دارای خلاقیت و نوآوری باشند.

حجت‌الاسلام برسیاه از پخش گلبانگ تکبیر از مأذنه‌های مساجد استان کهگیلویه‌وبویراحمد خبر داد و یادآور شد: سخنرانی به مدت 10 شب در 10 مسجد استان پیرامون تبیین، چگونگی شکل‌گیری و هدف از پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی ضمن تاکید بر برگزاری نمایشگاه در صورت امکان، بیان کرد: ترویج و تبیین آرمان‌های انقلاب برای نسل نوجوان و جوان جامعه یک ضرورت بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

مسئول رسیدگی به امور مساجد کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه حدود 95 درصد مساجد استان امام جماعت دارند، تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی در مساجد با حضور اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج با محوریت امام جماعت انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha