نگاهی به عملکرد فرهنگی تبلیغات اسلامی طالقان
کد خبر: 4037580
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸

نگاهی به عملکرد فرهنگی تبلیغات اسلامی طالقان

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی طالقان از اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، قرآنی و دینی در این شهرستان خبرداد و گفت: هیئت عاشقان امام حسین(ع)، هیئت بیت‌الزهرا(س) و دفتر امام جمعه طالقان از جمله نهادهایی هستند که برای اجرای این برنامه‌ها در طول سال همکاری خوبی با ما دارند.

اداره تبلیغات اسلامی طالقان

حجت‌الاسلام بابک قنبری، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی طالقان در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهارکرد: برنامه‌های مختلفی در طول سال در دستورکار این اداره قرار گرفته که برگزاری مسابقه قرآنی ویژه دانش‌آموزان در ایام ماه مبارک رمضان از جمله آنها است.

وی افزود: این برنامه با مشارکت دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد و در طول 30 شب ماه مبارک رمضان و بر اساس 30 جز قرآن کریم سوال‌هایی با موضوع تفسیر قرآن طراحی شد و هرشب به پنج نفر هدیه نقدی تعلق می‌گرفت.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی طالقان گفت: علاوه بر دانش‌آموزان، خانواده آنها، کارکنان اداره اوقاف و آموزش و پرورش و نهادهای فرهنگی شهرستان نیز در این مسابقه قرآنی شرکت کردند.

وی تصریح کرد: علاوه بر جوایز نقدی، همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) و روز عید فطر نیز به شرکت‌کنندگان این مسابقه هدایای معنوی چون قرآن اهدا شد.

این مسئول با اشاره به برنامه‌های این اداره در ایام فاطمیه و میلاد حضرت زهرا(س) نیز گفت: برگزاری مسابقه دل‌نوشته برای حضرت زهرا(س) بود که در نهایت به 10 نفر از بانوان برگزیده این مسابقه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا شد.

قنبری ادامه داد: همچنین در ایام فاطمیه امسال به مدت پنج شب گلچین احادیث حضرت زهرا(س) بین نمازگزاران توزیع و به قید قرعه به حضار هدایایی اهدا شد.

سرپرست اداره تبلیغات طالقان با بیان اینکه برگزاری گردهمایی هیئت‌های مذهبی شهری با موضوع ایام فاطمیه و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از دیگر برنامه‌های اجرایی این اداره بود، افزود: علاوه بر برنامه های مذکور از ابتدای سال تاکنون بیش از 500 بسته معیشتی با همکاری دفتر امام جمعه این شهرستان بین نیازمندان توزیع شده است.

وی در پایان گفت: هیئت عاشقان امام حسین(ع)، هیئت بیت‌الزهرا(س) و دفتر امام جمعه طالقان از جمله نهادهایی هستند که در تمام طول سال برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و قرآنی با این اداره همکاری خوبی دارند.

 

انتهای پیام
captcha