مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن وزارت جهاد کشاورزی در یزد آغاز شد
کد خبر: 4149521
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۲

مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن وزارت جهاد کشاورزی در یزد آغاز شد

مرحله منطقه‌ای سی‌امین دوره مسابقات قرآن کریم وزارت جهاد کشاورزی ویژه خانواده و همکاران به میزبانی استان یزد در آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) آغاز شد.

مهدی اکبرزاده شورکی، مسئول نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، مرحله منطقه‌ای سی‌امین دوره مسابقات قرآن کریم وزارت جهاد کشاورزی ویژه خانواده و همکاران به میزبانی استان یزد، امروز، یکم تیرماه در آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) آغاز شد.

حجت‌الاسلام مهدی اکبرزاده شورکی، مسئول نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از استان گفت: در این مرحله همکاران و خانواده آنان از استان‌های یزد، جنوب کرمان، کرمان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان حضور داشته و بایکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: این مسابقات در رشته‌های حفظ 5 و 10 جزء، ترتیبی و تفسیر به‌صورت مشترک و صوت و لحن و اذان ویژه آقایان در چهار گروه کارکنان مرد و همسران، کارکنان زن و همسران، فرزندان پسر، فرزندان دختر برگزار و حدود 70 نفر به رقابت خواهند پرداخت.

مسئول نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان یزد گفت: مسابقات قرآن کریم با هدف گسترش فرهنگ انس با قرآن کریم و شناسایی و تشویق نیروهای قرآنی در مرحله استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha