جشنواره خوشنویسی «نماز جمعه» در لرستان برگزار می‎شود
کد خبر: 4160187
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵

جشنواره خوشنویسی «نماز جمعه» در لرستان برگزار می‎شود

جشنواره خوشنویسی «نماز جمعه» با موضوعات آیات قرآن کریم، روایات اهل‌ بیت(ع) و اشعار شاعران در رابطه با نماز جمعه در لرستان برگزار می‌شود.

جشنواره خوشنویسی «نمازجمعه»به گزارش ایکنا از لرستان، سومین جشنواره خوشنویسی «نماز جمعه» با موضوعات آیات قران کریم، روایات اهل بیت(ع) و اشعار شاعران در رابطه با نماز جمعه ویژه هنرمندان استان لرستان در رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار می‎شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره خوشنویسی که در سه رشته ثلث، نستعلیق و شکسته نستعلیق برگزار می‎شود می‎توانند آثار خود را تا 20 مردادماه جاری به دبیرخانه جشنواره واقع در کانون فرهنگی تربیتی ادب خرم‎آباد ارسال و جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ارسال اثر به‌صورت مجازی با شماره همراه  09370697799 تماس بگیرند.

این جشنواره خوشنویسی در دو رده سنی نوجوانان تا 18 سال (متولدین یکم فروردین‌ماه 1384 به بعد) و جوانان از 18 تا 40 سال (متولدین سال‌های 1362 تا 1383) برگزار می‎شود.

اندازه آثار با احتساب پاسپارتو 50 در 35 یا 70 در 50 تعیین شده و پس از داوری اولیه تصاویر ارسالی با منتخبان بخش نمایشگاه جشنواره جهت ارسال اصل اثر تماس گرفته می‎شود و به برگزیدگان در هر بخش جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

این جشنواره خوشنویسی از سوی دفتر نماینده ولی ‎فقیه در لرستان و امور نوجوانان و جوانان ستاد نماز جمعه خرم‎آباد و با مشارکت صدا‌وسیمای لرستان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حوزه هنری، اوقاف و امور خیریه، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه لرستان، معاونت فرهنگی و پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش، سپاه ابوالفضل(ع) و ستاد اقامه نماز استان لرستان برگزار می‎شود.

انتهای پیام
captcha