جوانان غزه رژیم صهیونیستی را نابود خواهند کرد
کد خبر: 4179588
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
امام جمعه بجنورد:

جوانان غزه رژیم صهیونیستی را نابود خواهند کرد

حجت‌الاسلام نوری با بیان اینکه اگر حمایت‌های آمریکا از اسرائیل نبود، در همان هفته اول نابود شده بود، گفت: جوانان غزه رژیم صهیونیستی را نابود خواهند کرد.

حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان‌ شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنورد، امروز، ۱۲ آبان ماه در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد با بیان اینکه جوانان غزه می‌توانند رژیم اسرائیل را از بین ببرند به شرط اینکه دستشان پر باشد، اظهار کرد: اگر حکومت‌های اسلامی به میدان نیایند این موضوع دامن آن‌ها را نیز خواهد گرفت و این یک وظیفه است تا همه به میدان بیایند تا ریشه اسرائیل خشکانده شود.

وی افزود: رژیم صهیونیستی بیش از دو میلیون نفر از فلسطینی‌ها را از خانه و کاشانه خود خارج و در غزه محصور کرد و دور آن‌ها را دیوار سیمانی کشید و سپس ۷۴ سال است که انواع جنایت‌ها را علیه مردم فلسطین انجام داد و صدای هیچ کسی بلند نشد اما با فرستادن چند موشک از طرف مقاومت به سوی اسرائیل صدای همه آن‌ها درآمد.

نوری ادامه داد: امروز نظام استکباری همه چیز را زیرپا گذاشته، چهار هزار کودک را در روز روشن می‌کشد که در کنار آن‌ها تعداد زیادی از کودک مجروح شده و اجازه نمی‌دهد دارو، درمان، آب و غذا به آن‌ها برسد تا آن‌ها نیز کشته شوند، و این در حالیست که اگر حمایت‌های آمریکا از رژیم منحوس اسرائیل نبود، در همان هفته اول نابود شده بود.

وی با اشاره به هفته بسیج دانش‌آموزی گفت: دوران نوجوانی بسیار حساس است که در روایات و آموزه‌های دینی نیز در حوزه تربیت بسیار تأکید شده است زیرا نوجوانان همانند زمینی هستند که هر چه کشت شود برداشت خواهد شد.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه نوجوانان‌ اوج عواطف و احساسات هستند، افزود: باید مسیر تعالی برای نوجوانان فراهم شود در صورتی که وارد مسیر غلط شوند در همین راه باقی خواهند ماند.

وی با اشاره به لزوم تربیت صحیح نوجوانان، گفت: شهید فهمیده تربیت صحیحی داشت که با سن کم جانانه در راه وطن به شهادت رسید و این در حالیست که شهدای ۱۳ آبان نیز نتیجه تربیت صحیح بودند که در مسیر درست قدم برداشتند.

امام جمعه بجنورد گفت: ۱۳ آبان یادآور مناسبت‌های مختلفی است که به نحوی ارتباط با نظام استکباری دارد و بر همین اساس روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامیده شده است.

وی ماجرای تبعید امام، کشتار دانش آموزان و نیز تسخیر لانه جاسوسی را از جمله اتفاقات مهم ۱۳ آبان دانست، افزود: اگر انسانیت از بین رود و فطرت بیدار در جامعه و حاکمان نباشد در آن صورت این جامعه خطرناک‌تر از هر درنده‌ای می‌شود.

انتهای پیام
captcha