کتاب سیدعلی دشتی میانخره‌ای در خورموج رونمایی شد
کد خبر: 1375421
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۷
فرید میرشکار خبر داد:

کتاب سیدعلی دشتی میانخره‌ای در خورموج رونمایی شد

گروه اندیشه: معاون حوزه هنری استان بوشهر از رونمایی کتاب شناخت نامه سیدعلی نقی حسینی دشتی میانخره‌ای با حضور محققان و پژوهشگران در شهر خورموج خبر داد.


فرید میرشکار، معاون حوزه هنری استان بوشهر در حاشیه مراسم رونمایی از این کتاب در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، اظهار کرد: این کتاب نوشته شده سید غلامحسین بهرسی است که خود از نوادگان سید علی نقی حسینی دشتی میانخره‌ای است.



وی ادامه داد: شهرستان دشتی یکی از شهرستان‌هایی در استان است که  بیشترین رونمایی کتاب در آن صورت گرفته است و باید بتوان به این نویسندگان کمک کرد تا بدون دغدغه به کارشان ادامه دهند.



معاون حوزه هنری استان بوشهر تصریح کرد: اولین مشکل آن‌ها برای چاپ  کتاب است و مشکل بعدی آن‌ها زمانی است که می‌خواهند آثار خودشان را به فروش بگذارند که ولی آثارشان روی دستشان می‌ماند.



میرشکار با اشاره به اینکه این کتاب حاوی مقالات دومین همایش دشتی در آئینه تاریخ که به نکوداشت سیدعلی‌نقی دشتی اختصاص دارد، افزود: توجه به مسائل فرهنگی یکی وظایف اصلی ما است که باید نسبت به اهتمام داشته باشیم.



یادآور می‌شود، در این مراسم  از کتاب شناخت نامه سیدعلی‌‌نقی حسینی دشتی میان‌خره‌ای نوشته شده سیدغلامحسین بهرسی، با حضور معاون حوزه هنری استان بوشهر و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی و جمعی از محققان و پژوهشگران این شهرستان رونمایی شد و با اعطای لوح تقدیر از زحمات این نویسنده ارزنده قدردانی شد.

captcha