تقوا و پرهیزگاری مسیر سعادت انسان در دنیا و آخرت است
کد خبر: 1396719
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۸
امام‌جمعه برازجان:

تقوا و پرهیزگاری مسیر سعادت انسان در دنیا و آخرت است

گروه سیاسی: امام‌جمعه برازجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر برازجان گفت: تقوا و پرهیزگاری مسیر سعادت انسان در دنیا و آخرت است.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح، امام جمعه برازجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر برازجان ضمن رعایت تقوای الهی، گفت: باید از گناه فاصله بگیریم و با تقوا و پرهیزگاری در مسیر سعادت دنیوی و اخروی گام برداریم.



توجه به تمام ظرفیت‌های داخلی کشور موجب رشد و توسعه اقتصادی است



امام‌جمعه برازجان با تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) و روز مادر افزود: زنان ما باید و در تمام رفتارهای زندگیشان از این بانوی عظیم‌الشان الگوبرداری کنند و زنان بزرگ در واقع پرورش دهنده زنان و مردان بزرگ هستند و جایگاه زن در اسلام جایگاه ویژه‌ای است.



مصلح به 29 فروردین‌ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی نیز اشاره و اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران هم‌‌اکنون در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و هرگونه تهدیدات دشمنان را دفع می‌کند.



با مدیریت جهادی از افزایش قیمت کالا در بازار جلوگیری شود



وی در ادامه با اشاره به شعار سال جدید از سوی مقام معظم رهبری  یادآور شد: مردم در راستای ترویج اقتصاد مقاومتی نقشی تأثیرگذار و بسزایی دارند و استفاده از تولیدات داخلی، دوری از مدگرایی، استفاده از تمام ظرفیت‌های کشور، پرداخت مالیات به‌موقع و همکاری با مدیران اجرایی از وظایف مردم در زمینه رشد و توسعه اقتصادی است.



خطیب جمعه برازجان در پایان از مسئولان خواست از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها دربازار در این روزهای اخیر جلوگیری کنند و با مدیریت جهادی و عزمی راسخ قیمت اجناس و کالا مورد استفاده مردم را کنترل کنند.

captcha