مدیرکل جدید امور اجتماعی استانداری بوشهر منصوب شد
کد خبر: 1406035
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸
با حکم استاندار بوشهر؛

مدیرکل جدید امور اجتماعی استانداری بوشهر منصوب شد

گروه سیاسی: آئین معارفه حجت‌الاسلام حسین رزمجو به‌عنوان مدیرکل جدید امور اجتماعی استانداری بوشهر با حضور استاندار برگزار شد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، مصطفی سالاری، استاندار بوشهر در آئین تودیع و معارفه سه مدیرکل ستادی استانداری بوشهر اظهار کرد: تمام تلاش ما تاکنون بدین‌گونه بوده که از همکارانی که در وزارت کشور و فرمانداری‌ها فعالیت داشتند در عرصه‌های مختلف مدیریتی استفاده کنیم، به دلیل اینکه اطلاعات کافی دارند و می‌توانند تجربیاتی که کسب می‌کنند را در اختیار مجموعه قرار دهند.



وی تصریح کرد: تاکنون تمام تحولات مدیریتی جابه‌جایی بوده و افرادی که تودیع شدند، به مسئولیت‌های مهمتری ارتقا یافته‌اند و با تجربیاتی که کسب کرده‌اند به مردم خدمت خواهند کرد.



رئیس شورای تأمین استان بوشهر با تشکر از زحمات مدیرکل سابق حوزه استاندار، بیان کرد: امیدواریم با حضور مدیرکل جدید که فردی جهادی و دانشگاهی، متعهد و بادانشی است، وظایف و مأموریت‌های پیش روی حوزه دفتر استاندار با کمک وی شایسته‌تر انجام شود.



سالاری بیان کرد: در حوزه سیاسی با توجه به حساسیتی که وجود دارد و به دلیل تجربیات خوبی که سیداسماعیل موسوی دارند، بر آن شدیم که از وی در سمت مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری استفاده کنیم.



مقام عالی دولت در استان بوشهر از زحمات مدیرکل سابق امور اجتماعی استانداری تشکر کرد و گفت: بنای دولت این نیست که در امور هیئت‌های مذهبی دخالت کند و برنامه هماهنگی هیئت‌ها توسط خودشان است که در این امر از تجربیات سیدمحمدصادق هاشمی استفاده خواهیم کرد.



مهرداد ستوده، مدیرکل جدید حوزه استاندار بوشهر در این آئین عنوان کرد: قطعاً تلاش خواهم کرد با عملکردی مثبت و تعاملی خوب به جوان‌گرایی جوان‌ترین استاندار کشور پاسخی مناسب بدهم.



ستوده تأکید کرد: سالاری، استاندار بوشهر، قشر و گروه خاصی نیست و استاندار تمام تفکرها و سلیقه‌های استان بوشهر است و باید سعی کنیم تمام اندیشه‌های سیاسی و انتقادات گروه‌های مختلف استان را به سمع و نظر وی برسانیم.



حجت‌الاسلام حسین رزمجو، مدیرکل جدید امور اجتماعی استانداری بوشهر نیز در این آئین تصریح کرد: مردم در انتخاب راه و مسیر کشور نقش بسزایی دارند و جمهوری اسلامی ایران بر دو پایه اخلاق و رفتار اسلامی و دیگری حضور آگاهانه مردم در تمامی صحنه‌ها استوار است.



رزمجو افزود: اگر مسائل و مشکلات مربوط به امور اجتماعی به خوبی رصد نشود، آن موضوع سیاسی شده و اگر کاری در حوزه سیاسی انجام نگیرد، به مشکل امنیتی تبدیل خواهد شد.



در پایان، طی احکامی از سوی مصطفی سالاری، استاندار بوشهر، به ترتیب مهرداد ستوده، سیداسماعیل موسوی و حجت‌الاسلام حسین رزمجو به عنوان مدیرکل حوزه استاندار بوشهر، مدیرکل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر و مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر منصوب شدند و از مدیران سابق این سه حوزه ستادی تقدیر شد.



یادآور می‌شود، شیخ حسین رزمجو متولد 1337 سعدآباد دشتستان است و پیش از این در سمت‌های مختلفی در استان مشغول به فعالیت بوده است که عمده این فعالیت‌ها تحصیل و تدریس در حوزه علمیه شهید دستغیب شیراز، تدریس علوم حوزوی در مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان، رئیس اداره اطلاعات شهرستان دشتستان، مسئول اداره اجتماعی اداره‌کل اطلاعات بوشهر، مسئول امور شهرستان‌های اطلاعات استان بوشهر، مسئول بازرسی اداره‌کل اطلاعات استان بوشهر، مشاور استاندار در امور روحانیون و ایثارگران در دولت هفتم و هشتم، کارشناس برنامه‌ریزی فرمانداری دشتستان، به مدت شش سال امام‌جمعه برازجان و به مدت شش سال و نیم نیز امام‌جمعه موقت مرکز استان را به عهده داشته است.

captcha