برگزاری مجلس مانور جهیزیه به نوعروسان نیازمند بوشهری در روز نیمه شعبان
کد خبر: 1415887
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۸
سهیلا عبادی خبر داد:

برگزاری مجلس مانور جهیزیه به نوعروسان نیازمند بوشهری در روز نیمه شعبان

گروه اجتماعی: مسئول سازمان مردم‌نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها شعبه استان بوشهر از برگزاری مجلس مانور جهیزیه به نوعروسان نیازمند بوشهری در روز نیمه شعبان همزمان با ۱۷۰ شعبه سراسر کشور توسط سازمان مردمی خیریه آبشار عاطفه‌ها خبر داد.

سهیلا عبادی، مسئول سازمان مردم‌نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها شعبه استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، اظهار کرد: این مؤسسه خیریه در سال 1380 توسط جمعی از خیران در جوار علی بن‌ موسی‌الرضا(ع) در شهر مقدس مشهد تأسیس شده است.

مسئول سازمان مردم‌نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها شعبه استان بوشهر افزود: شعبه بوشهر مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در اردیبهشت‌ماه سال 1392 در شهرستان بوشهر راه‌اندازی شد و فعالیت خود در زمینه‌های مختلف را آغاز کرد.

وی با توجه به هدف تأسیس این مؤسسه ادامه داد: هدف اصلی و اصالت مؤسسه خیریه دست یاری دادن به نیازمندان در موضوعات تهیه جهیزیه، اقلام خواروبار، اشتغال‌زایی، سلامت و درمان، برپایی مجالس مذهبی و فرهنگی و واحدهای دیگر است.

عبادی ضمن اشاره به یکی از واحدهای این مؤسسه بیان کرد: با توجه به واحد جهیزیه این مؤسسه سال گذشته در سالروز ولادت علی بن‌ موسی‌الرضا(ع)، نیمه شعبان و میلاد حضرت زینب(س) توانستیم به 45 نوعروس نیازمند اقلام ضروری منزل اعطا کنیم.

اهدای جهیزیه به 14 نوعروس نیازمند بوشهری

وی با اشاره به فعالیت این مؤسسه در سال «اقتصاد، فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی» گفت: این مؤسسه خیریه در نظر دارد در روز نیمه شعبان به 14 نوعروس نیازمند بوشهری که از بخش ایتام این مؤسسه هستند، اقلام ضروری منزل اهدا کند.

مسئول سازمان مردم‌نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها شعبه استان بوشهر با توجه به برگزاری مانور جهیزیه یادآور شد: این برنامه در روز پنجشنبه، 22 خردادماه همزمان با نیمه شعبان سالروز میلاد حضرت بقیة‌الله‌الاعظم مهدی موعود(عج) به‌صورت مانور به‌طور همزمان در 170 شعبه سراسر کشور و در شهر بوشهر برگزار خواهد شد.

وی ضمن اشاره به برگزاری جشن جهیزیه افزود: مراسم جشن جهیزیه با همکاری تمامی شعب استان عصر پنجشنبه، 22 خردادماه، ساعت 18 در سالن 22 بهمن حسینیه عاشقان ثارالله شهر بوشهر برگزار می‌شود.

عبادی گفت: این مراسم با حضور مسئولان استان، خیران که متشکل از جامعه پزشکی، وکلا، معتمدان و بازاریان است و همچنین، نیازمندان تحت پوشش این مؤسسه برگزار خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: توزیع خواروبار و البسه بین 110 خانواده و 313 خانوار به‌مناسبت سال نو، را‌ه‌اندازی غرفه مشاغل خانگی مهرجویان خیریه ویژه مسافران نوروزی، توزیع خواروبار بین 550 خانوار تحت پوشش خیریه در شب عید، جشن بزرگ انقلاب با پخت غذا و شیرینی‌های محلی و سنتی از دیگر فعالیت‌های سازمان مردم‌نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها شعبه استان بوشهر بوده است.

captcha