رسانه از مقولات استراتژیک و بنیادین در حوزه‌های مختلف مدیریتی است
کد خبر: 1420170
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۵
آیت‌الله صفایی‌ بوشهری:

رسانه از مقولات استراتژیک و بنیادین در حوزه‌های مختلف مدیریتی است

گروه سیاسی: نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌‌‌ جمعه بوشهر در دیدار با قائم مقام و مدیران مرکز بسیج سازمان صدا و سیمای کشور گفت: رسانه از مقولات استراتژیک و بنیادین در حوزه‌های مختلف مدیریتی است.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌‌‌ جمعه بوشهر در دیدار با قائم مقام و مدیران مرکز بسیج سازمان صدا و سیمای کشور جهان کنونی را جهان رسانه دانست و با بیان اینکه رسانه هم اینک از مقولات استراتژیک و بنیادین در حوزه‌های مختلف مدیریتی است، اظهار کرد: رسانه به ویژه در تهاجم نرم، اَبَر ابزار این تهاجم است و از آن طرف، ابر ابزار دفاع نیز محسوب می‌شود.



نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر در ادامه تصریح کرد: رسانه در شرایط کنونی نقش مهمی در مدیریت ملی و فراملی برای هر نظامی دارد به ویژه اگر یک نظام مورد تهدید نرم واقع شده باشد.



آیت‌الله صفایی بوشهری عنوان کرد: دفاع مقدس فرهنگی که بخشی از دفاع مقدس نرم است با ابزار رسانه با محتوایی اصیل و مدلی کارآمد، قطعاً می‌تواند در مقابل تهاجم فرهنگی قرار گیرد و موفق باشد و با ارائه اسلام و فرهنگ اسلامی به جامعه جهانی، نور اسلام را به تمام سرزمین ها از افق ایران اسلامی بتاباند.



بسیج رسانه، افسران ارائه فرهنگ اصیل اسلامی انقلاب به جامعه جهانی هستند



وی بیان کرد: بسیج رسانه به خاطر ویژگی‌های بسیج که همیشه خط مقدم جبهه بوده، خط مقدم دفاع مقدس فرهنگی و افسران ارائه فرهنگ اصیل اسلامی انقلابی به جامعه ملی و فراملی هستند.



اتاق فکر نخبگانی با نگاه های مقام معظم رهبری تشکیل شود



رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر در ادامه اظهار کرد: بسیج رسانه می‌تواند با تشکیل اتاق فکر نخبگانی با کارشناسی و نگاه دانش‌بنیانی به شناخت موضوعات، موضوع‌شناسی، موضوع‌یابی و موضوع‌سازی با دیدگاه و نگاه‌های مقام معظم رهبری و طراحی برنامه و بعد از آن تولید برنامه و محصول، نقش مهمی در عرصه نگاه کلان ولایتمداری داشته باشد.



جهت دستیابی به تولید منابع انسانی کارآمد و مدیریت جهادی تلاش شود



وی با تأکید بر اینکه نباید به رسانه نگاه مقطعی شود، بیان کرد: با گسترش دانش فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات و حوزه‌های الکترونیک، باید به حوزه سخت‌افزار و نرم‌افزار رسانه و تولید منابع انسانی کارآمد و طراحی برنامه های دانش‌بینان و مدیریت جهادی، نگاه ویژه‌ای شود.



نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌‌‌ جمعه بوشهر افزود: باید سند چشم‌انداز بسیج رسانه منطبق با نگاه مقام معظم رهبری طراحی شود و با کار کارشناسی در مدل و محتوا و در یک برنامه دقیق، به اهداف مورد نظر دست یافت.



آیت‌الله صفایی بوشهری در پایان استان ولایتمدار بوشهر را استان مقام معظم رهبری دانست و اظهار کرد: با وحدتی که در سایه ولایت در این استان وجود دارد، الحمدالله همه مسئولان و نهادها در حال خدمت هستند و یکی از مراکزی که واقعاً در راستای ولایتمداری با نگاه مقام معظم رهبری در حال خدمت است، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.

captcha