برگزاری ‌نماز‌ جماعت ‌به امامت‌ آیت‌الله صفایی بوشهری ‌‌در مسجد امام حسن مجتبی(ع)
کد خبر: 1422899
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۰
در ماه مبارک رمضان؛

برگزاری ‌نماز‌ جماعت ‌به امامت‌ آیت‌الله صفایی بوشهری ‌‌در مسجد امام حسن مجتبی(ع)

گروه فعالیت‌های قرآنی: به همت هیئت امنای مسجد امام حسن مجتبی(ع) نماز جماعت ظهر و عصر در روزهای ماه مبارک رمضان به امامت نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌جمعه بوشهر اقامه خواهد شد.


صفر آریانپور، معاون هماهنگ‌کننده دفتر نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌جمعه بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، به آیات قرآن کریم اشاره و اظهار کرد: ای اهل ایمان، هنگامی که خدا و رسول شما را به دین و ایمان دعوت کنند، اجابت کنید، تا به زندگی برتر و حیات جاوید رسید و بدانید که خداوند در میان شخص و قلب او حائل است و از اسرار درونی همه آگاه است و همگان به سوی او محشور خواهید شد.



معاون هماهنگ‌کننده دفتر نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌ جمعه بوشهر افزود: با فرارسیدن ماه مبارک رمضان ماه رحمت و ضیافت الهی، مراسم نماز جماعت ظهر و عصر به امامت آیت‌الله صفایی بوشهری در روزهای ‌ماه مبارک رمضان به جز روزهای جمعه در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر بوشهر برگزار خواهد شد.



وی ادامه داد: تلاوت روزانه قرآن کریم و بیان احکام شرعی و سخنرانی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌جمعه بوشهر از ویژه‌برنامه‌های این مسجد بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر است.





آریانپور با بیان اینکه سراسر زندگانی حضرت صدیقه طاهره(س) مملو از مکارم اخلاق و رفتارهای نمونه و انسانی است، گفت: بر همه ما شیعیان و مسلمانان تکلیف است به تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآن و عترت و نوع سبک زندگی اسلامی در جامعه بپردازیم و نسل جوان را با نقش این فرهنگ عظیم آشنا کنیم.



وی در پایان با اشاره به اینکه سیره شهدا برای همه ما بهترین الگو فرهنگی هستند، افزود: جزءخوانی قرآن کریم به روش ترتیل نیز هر شب بعد از نماز مغرب و عشا به مدت یک ساعت از یکشنبه، 8 تیرماه در این مسجد  بر‌‌قرار است.

captcha