نمایشگاه عکس «کعبه؛ میعادگاه دل‌ها» در تبریز برپا شد
کد خبر: 1444899
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴
به‎مناسبت هفته حج؛

نمایشگاه عکس «کعبه؛ میعادگاه دل‌ها» در تبریز برپا شد

گروه هنر: حوزه هنری آذربایجان شرقی به‎مناسبت هفته حج، نمایشگاه عکسی با عنوان «کعبه؛ میعادگاه دل‌ها» در محل فرودگاه بین‌المللی تبریز و در سالن حجاج برپا کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، نمایشگاه عکس «کعبه؛ میعادگاه دل‌ها» به‌مناسبت هفته حج و با موضوع مناسک حج شامل آثاری از عکس مصطفی کریمی از تاریخ 8 شهریور ماه به مدت یک هفته در سالن حجاج فرودگاه بین‎‌المللی تبریز برگزار می‌شود.
در این نمایشگاه 21 قطعه از عکس‌‎های هنری این هنرمند به‌مناسبت آئین معنوی و شکوه‎مند حج تمتع به نمایش گذاشته شده است.
دراین نمایشگاه موضوعاتی همچون حج و سرزمین وحی، حج به‎عنوان تجلی وحدت و یکپارچگی امت اسلامی، غربت و مظلومیت خاندان عصمت و طهارت(ع) و ابعاد فرهنگی، اجتماعی شهر مکه از نگاه مصطفی کریمی در معرض دید قرار داده شده است.
براسا این گزارش لزوم استفاده ازبرنامه‌های هنری درتبلیغ فعالیت‌های مذهبی یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه بوده که به طورحتم چنین نمایشگاه‌هایی باعث افزایش توجه مردم به موضوعات دینی شده و به ارتقای سطح دینی و اعتقادی جامعه کمک می‌کند.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان به بازدید ازنمایشگاه حج و غرفه حوزه هنری آذربایجان شرقی می‌توانند از تاریخ 8 شهریور به مدت یک هفته به سالن حجاج فرودگاه بین‌‎المللی تبریز مراجعه کنند.

captcha