آیت‌الله صفایی بوشهری با صدور پیامی دعا برای سلامتی رهبر معظم انقلاب را از مردم خواستار شد
کد خبر: 1446827
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۹

آیت‌الله صفایی بوشهری با صدور پیامی دعا برای سلامتی رهبر معظم انقلاب را از مردم خواستار شد

گروه اجتماعی: نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌‌‌‌‌جمعه بوشهر با صدور پیامی دعا برای سلامتی آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (دامت برکاته العالیه)را از مردم ولایتمدار این استان خواستار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌‌‌‌‌جمعه بوشهر با صدور پیامی دعا برای سلامتی آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (دامت برکاته العالیه)را از مردم ولایتمدار این استان خواستار شد.

در این متن آمده است:«بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک مقام معظم رهبری ولی امر مسلمین جهان حضرت مستطاب امام خامنه‌ای (دامت برکاته العالیه)

با سلام و عرض ادب و دعای خیر؛

خبر سلامت و رفع عارضه کسالت آن مقام معظم موجب شکرگزاری مردم ولایت‌مدار استان بوشهر به درگاه احدیت و ازدیاد دعا برای دوام عافیت و شفای کامل شد، هرچند نفس وجود کسالت آن حضرت مایه تأثر بسیار است.

بی‌تردید وجود گران‌قدر، ارزشمند، هدایت‌زا و عزت‌آفرین آن رهبر عظیم‌الشأن برای ایران و جهان اسلام بلکه تاریخ معاصر یک موهبت بی‌نظیر الهی بوده و عامل اقتدار اسلام در شرایط پیچیده و سخت کنونی و موجد تحولات بنیادین دین‌مدارانه ملی و فراملی است.

مردم ولایت‌مدار استان بوشهر به شکرانه سلامت حضرت‌عالی سجده شکر به‌جا آورده و برای دوام صحت و سرافرازی آن مقام معظم بعد از اقامه نماز جمعه قربانی خواهند کرد و همواره پایبند و وفادار به پیمان ولایی خود با رهبر والامقام خویش با نثار جان هستند.

تعجیل در ظهور حضرت بقیة‌الله‌الاعظم (روحی فداه) و طول عمر با عزت و صحت و سلامت کامل و صحابت حضرت مهدی(عج) را برای رهبر عظیم‌الشأن از خداوند متعال خواستارم.»

captcha