شهید عاشوری ستاره بی‌غروبی در آسمان روحانیت بوشهر بود
کد خبر: 1465507
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸
آیت الله صفایی بوشهری:

شهید عاشوری ستاره بی‌غروبی در آسمان روحانیت بوشهر بود

گروه اجتماعی: نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌‌‌‌‌ جمعه بوشهر در سی و ششمین سالگرد نخستین روحانی شهید انقلاب گفت: شهید ابوتراب عاشوری ستاره بی‌غروبی در آسمان روحانیت استان بوشهر بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌ بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام‌‌‌‌‌ جمعه بوشهر سه‌شنبه، ششم آبان‌ماه مصادف با سوم محرم‌الحرام در سی و ششمین سالگرد نخستین شهید انقلاب، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ ابوتراب عاشوری که در مسجد ولیعصر(عج) چغادک برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) اظهار کرد: شهید عاشوری یکی از چهره‌های شاخص روحانیت در دوران مبارزه با رژیم مستبد شاه بودند.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر همچنین، افزود: شهید عاشوری کانونی برای مبارزان و خورشیدی برای بیداری اسلامی و همچنین، افشای ماهیت رژیم منحوس پهلوی بودند.

آیت‌الله صفایی بوشهری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: ایشان یک دریای مواج برای ایجاد حرکت‌های مبارزاتی برای مبارزه در جنوب ایران  و در  فضای عراق و قم بودند.

رئیس شورای عالی حوزه‌های علمیه استان بوشهر بیان کرد: شهید عاشوری پرچم‌دار مبارزه و پرچم‌دار انقلاب این استان بودند و به همین خاطر اولین شهید در حرکت مبارزه از میان روحانیت شهید عاشوری بودند.

وی گفت: شهید عاشوری در حوزه انقلاب و عرصه فرهنگ دینی یکی از چهره‌های شاخص و در یک کلمه ستاره بی‌غروبی در آسمان روحانیت این استان بود.

یادآور می‌شود، در پایان مسئولان بر سر مرقد نخستین شهید روحانی انقلاب بوشهر حاضر شدند و قرائت فاتحه کردند.

captcha