برگزاری دومین همایش تجلیل از مفاخر روحانیت استان بوشهر
کد خبر: 1474986
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶
حجت‌الاسلام جمالی خبر داد:

برگزاری دومین همایش تجلیل از مفاخر روحانیت استان بوشهر

گروه اجتماعی: مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر از برگزاری دومین همایش تجلیل از مفاخر روحانیت در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف جمالی، دبیر دومین همایش تجلیل از مفاخر روحانیت و مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در حاشیه نشست با مدیران و معاونان حوزه علمیه استان بوشهر در گفت‌وگو با  خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، با بیان اینکه این همایش به‌جهت شناسایی علما و بزرگان، مؤلفان و مفاخر استانی برگزار می‌شود، اظهار کرد: نخستین همایش تجلیل از مفاخر روحانیت استان در سال 91 برگزار شد و نتیجه برگزاری این همایش شناخت علما و بزرگان استان بود که نام آنان در گوشه‌ای از کتابخانه‌ها گرد و غبار فراموشی می‌خورد اما با برگزاری این همایش، همگان با این سرمایه آشنا شدند.

برگزاری همایش نخستین روحانی شهید انقلاب در بوشهر

دبیر دومین همایش تجلیل از مفاخر روحانیت استان بوشهر در ادامه زمان برگزاری این همایش را 13 آذرماه سال جاری همزمان با سالروز شهادت نخستین روحانی شهید حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ ابوتراب عاشوری در مصلای جمعه شهر بوشهر عنوان کرد و افزود: طلاب و روحانیون اعم از آقا و بانو استان بوشهر می‌توانند در این مراسم شرکت کنند.

رونمایی از تمبر و پایگاه اطلاع‌رسانی پژوهشگاه مجازی فاطمه الزهرا(س) در دومین همایش بوشهر

وی به برنامه‌های این همایش اشاره کرد و گفت: استفاده از سخنرانان کشوری و رونمایی از  پژوهشگاه مجازی فاطمة‌الزهرا(س)، تمبر یادبود و نیز رونمایی از طرح جشنواره علامه بلادی که در پایان این همایش کار خود را به شکل رسماً شروع خواهد کرد از جمله این برنامه‌های همایش است. همچنین، دو دبیرخانه نیز در شهر بوشهر و قم فعال می‌شود که طلاب بوشهر ساکن در شهر بوشهر و ساکن در استان‌های دیگر کشور می‌توانند آثار خود را اعم از مقاله، کتاب و پایان‌نامه به این دبیرخانه‌ها ارسال کنند.

دبیر دومین همایش تجلیل از مفاخر روحانیت استان بوشهر مدت زمان دریافت این آثار را از روز13 آذرماه سال جاری اعلام کرد و گفت: سایر اطلاعات دیگر این جشنواره متعاقباً به اطلاع عموم رسانده می‌شود و عنوان جشنواره، «جشنواره علامه بلادی(ره)» است.

captcha