ولایتمداری بزرگترین سرمایه جهت حفظ نظام است
کد خبر: 2820216
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱
حسینی‌بوشهری:

ولایتمداری بزرگترین سرمایه جهت حفظ نظام است

گروه اجتماعی: امام جمعه بندر دیلم با بیان اینکه رمز شکست مسلمانان در جنگ احد تخطی از فرماندهی و دنیاطلبی بود، تأکید کرد: توسل به اهل‌بیت (ع) و ولایتمداری بزرگترین سرمایه جهت حفظ نظام است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، سردار سرتیپ دوم فتح الله جمیری، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ظهر امروز، 18 بهمن در حاشیه همایش فرماندهان و نمایندگی‌های ولی فقیه و اقشار بسیج که در سالن کنفرانس این فرماندهی برگزار شد، در گفت و گو با گفت: افتخار و عزتی بالاتر از دفاع از اسلام، قرآن، نظام و انقلاب اسلامی، عتبات عالیات، حرم حضرت زینب(س)، ولایت فقیه و دستاوردهای انقلاب برای سپاه پاسداران، نیروهای نظامی و انتظامی و همه مردم ایران نیست.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به‌اینکه در کشورهایی که به مظلومان دنیا تجاوز می‌کنند به سربازانی که در این تجاوزات شرکت کرده‌اند افتخار می‌کنند، اظهار کرد: ایران مدافع ارزش‌های اسلامی،  انقلابی بوده و نگاه تمام مظلومان جهان به ایران است و این بهترین ارزش برای نظام ماست.

وی به نقش ولایتمداری در زندگی  در آیه 56سوره مبارکه مائده« وَمَن یَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِینَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ - و هر کس خدا و پیامبر او و کسانى را که ایمان آورده‏اند ولى خود بداند (پیروز است چرا که)حزب خدا همان پیروزمندانند» اشاره کرد و افزود: استقلال و خودکفایی ملی مکمل ولایتمداری  در عرصه شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران است و ولایتمداری و بصیرت قرآنی در صدر همه کارها و برنامه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار دارد و هر مجموعه‌ای که بتواند با قدرت در مقابل تحریمات دشمنان مقابله و ایستادگی کند باید از وجود آن استفاده شود و سپاه بهترین ظرفیت برای فعالیت و تلاش عرصه‌های مختلف است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه دشمنان، استکبار جهانی و منافقان داخلی می‌خواهند قدرت سپاه را تضعیف کنند، تصریح کرد: حفظ و پاسداری از اهداف و منافع نظام وظیفه سپاه بوده و این نقطه مقابل اهداف دشمنان است و به همین علت در تلاش هستند تا سپاه را تضعیف کنند و حفظ و انسجام  در مجموعه سپاه و همدلی و اتحاد با مردم در همه صحنه‌های نظام، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آنجا که دفاع از ارزشها، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به وسعت، بزرگی و قدرتمندی آن تعریف می‌شود،ماموریت سپاه هم که تاکنون توانسته سربلند و با افتخار از عهده آن بر آید هیچ گونه مرز و جغرافیایی نمی‌شناسد و تمام مظلومان منطقه و جهان نگاه‌شان به نظام ایران اسلامی و سپاه است.

وی ادامه داد: سپاه در مدت عمر پر خیر و برکت خویش به نحو مطلوب و شایسته‌ای توانسته است نقش خود را در پاسداری و حفظ ارزشهای الهی، اسلامی و انقلابی ایفا کند و آنچه از کلام و سخنان گهربار بنیانگذار انقلاب  و مقام معظم رهبری به خوبی می توان استفاده کرد این است که سرزندگی، دوام و قدرت  ایران اسلامی و انقلاب بزرگ آن هرگز نمی توانست بدون وجود سپاه تداوم داشته باشد و دشمن در حال دست و پا زدن است تا حرکت پیشرونده سپاه را متوقف کند اما سپاه با وجود نیروهای جوان و مومن با قدرت هر چه تمام‌تر از حیثیت و عزت نظام، انقلاب و این نهاد انقلابی دفاع خواهد کرد.

سردار جمیری ایمان و اعتقاد قوی رزمندگان، توجه به رازداری و رعایت اصل حفاظت از اسرار و اطلاعات را از مهم‌‏ترین عوامل پیروزی در عملیات والفجر 8 برشمرد و گفت: عملیات آزادسازی فاو، علاوه بر نمایش قدرت رزمندگان اسلام، ضربه سنگینی را به عراق و حامیان آن وارد کرد و با انجام آن دسترسی رژیم بعثی عراق به خلیج فارس قطع شد.

50 میلیارد تومان اعتبار از بودجه استانی به شهرستان دشتی و تنگستان اختصاص یافت

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدمهدی پورفاطمی، نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در همایش به خبرنگار ایکنا شعبه بوشهر با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی روز به روز هم از نظر علمی و هم صلابت در دنیا می‌درخشد، اظهار کرد: تاکنون 70 درصد بودجه ملی و استانی در شهرستان محقق شده و تا آخر سال 90 درصد بودجه محقق می‌شود و تنها 6 میلیارد تومان توسط دولت برای مبلمان شهری خورموج تزریق شده است و 50 میلیارد تومان اعتبار نیز غیر از بودجه استانی به شهرستان های دشتی و تنگستان گرفتیم.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت روحانی قول بیهوده نمی‌دهد و به قولی که می‌دهد عمل می‌کند و چند کار بزرگ در شهرک صنعتی دشتی و تنگستان در حال انجام است و چند سرمایه‌گذار نیز برای احداث کارخانه با ظرفیت‌های بالا جذب کرده‌ایم.

حجت الاسلام پورفاطمی به وضعیت بحرانی آب در کشور اشاره کرد و افزود: باید به سمت تولید برویم که در این راستا کارخانه سیمان سال آینده رسما آغاز به کار خواهد کرد و همچنین برای جاده لاور از اعتبار ملی بودجه گرفته‌ایم و در سفر رئیس جمهور دولت «تدبیر و امید» مصوب شد و نیز اسکله لاور به اداره کل بنادر واگذار شود ضمن اینکه گمرک آن به زودی تاسیس می‌شود.

کادرسازی برای سربازی امام عصر(عج) هدف عالی و متعالی حلقه‌های صالحین است

سرهنگ پاسدار نعمت الله غلامپور، فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه(ع) شهرستان دشتستان نیز گفت: ما در این سالها با کسب افتخارات فراوان که همه آنها را مدیون ایثارگریهای شهدا و رزمندگان می دانیم اوج اقتدار را تجربه کردیم امّا آنها اوج ذلّت و خواری را تجربه کردند.

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه(ع) شهرستان دشتستان تصریح کرد: افرادی که در سرگروه¬های صالحین در زمینه-های مورد نیاز تخصص دارند را با هماهنگی قبلی انتخاب کنید تا در حلقه¬ها مسائل را برای متربیان تشریح نمایند و از آن‌ها بخواهید که حتماً با مطالعه قبلی در حلقه ها حاضر شوند و ما در حلقه¬های صالحین به دنبال تربیت هستیم و منظور از تربیت، تربیت الهی است که باید بعد معرفتی، مهارتی، تربیتی و بصیرتی همه دارای تربیت الهی شوند و هدف عالی و متعالی صالحین، کادرسازی برای امام عصر (عج) و تربیت سربازانی است که به افتخار سربازی امام عصر (عج) نایل شوند.

وی ادامه داد: جلسه کارگروه اقتصادی دبیرخانه مرکز راهبردی بسیج اقشار سپاه حضرت جوادالائمه (ع) دشتستان با حضور مسئول بسیج سازندگی این سپاه، تشکیل شد و در این کارگروه طرح¬های اقتصادی با موضوع کشاورزی، اشتغال و کارآفرینی، توسعه قرض الحسنه، صنعت، سازندگی و محرومیت زدایی و امور خیریه مورد بررسی قرار گرفت و قرار است  و نیز طرح های این کارگروه در اواخر بهمن ماه سال جاری در نشست مجمع مشورتی بسیج دشتستان با حضور مسئولین شهرستانی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و برای اجرا مصوب شود.

سرهنگ غلامپور با اشاره به اینکه چهارمین یادواره شهدای زن دشتستان به همت پایگاه حضرت معصومه (س) برازجان و با حضور امام جمعه برازجان و جمعی از خانواده های شهدا در سالن دبیرستان شریعت این شهر برگزار شد، گفت: شهادت، مرگ در راه خدا و زیباترین مرگ هاست و یک سکوی پرتاب و یک جهش به تمام معنا است و شهدای ما در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس، چیزی را رقم زدند که تاریخ اصلاً به خود ندیده است.

توسل به اهل‌بیت (ع) و ولایتمداری بزرگترین سرمایه جهت حفظ نظام است

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالحسن حسینی‌بوشهری، امام جمعه بندر دیلم نیز با بیان اینکه رمز شکست مسلمانان در جنگ احد تخطی از فرماندهی و دنیا طلبی بود، تاکید کرد: امروز اگر تنگه آرمان‌ها را رها کردیم شکست می‌خوریم و مبادا از حزب الله لبنان و کشورهای آفریقایی عقب بمانیم و بر‌اساس فرمایش رهبری جنگ برای ما گنج عظیمی بود و کسانی که در دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند گنج عظیم هستند و مسئولان باید از این سرمایه‌ها استفاده بهینه کنند.

امام جمعه بندر دیلم اضافه کرد: استفاده از این سرمایه‌ها است که امروز برای ایران اسلامی عزت به ارمغان می‌آورد چرا که امروز داعش هنگامی که نام بسیجیان و امثال قاسم سلیمانی را می‌شنود به خود می‌لرزد و ‌اسرائیل هشدار فرمانده سپاه را متوجه می‌شود و ضمن عقب‌نشینی درخواست صلح با حزب الله را مطرح می‌کند و برای جامعه اسلامی و انقلابی ایران تبیین شعار جنگ یک نعمت  است و خرابی که نعمت نیست بلکه به دست آوردن شهدا و شما عزیزان و آن همه معنویات سرمایه و نعمت بود.

حجت الاسلام حسینی بوشهری به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی بر وصیت نامه شهید باکری اشاره کرد و افزود: آیت الله امام خامنه ای می‌فرمایند به جای اینکه رزمندگان چیزهایی را ببینند و دقت کنند باید شاهد توانمندی‌ها و پیشرفت‌های نظام در سراسر دنیا باشیم و به آن افتخار کنیم.

وی ادامه داد: عقب‌گردها و ریزش‌ها همیشه بوده و همیشه خواهد بود و همچنان‌که در تاریخ بعضی لقب سیف الاسلام را گرفتند اما این سرمایه بزرگ را از دست دادند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیلم محبت و توسل به اهل‌بیت و ولایتمداری را ضامن حفظ این سرمایه دانست و گفت: حب جاه، مال و مقام امثال زبیرها را بدبخت کرد و در این راه ایمان تنها کافی نیست بلکه همراه بودن با ولی خدا و ولایتمداری شرط رسیدن به مقصد است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دیلم خاطرنشان کرد: مسئولیت ما و به خصوص بازنشستگان تمام نشده است و باید نسبت به اعتقادات و آرمان‌ها همچنان کار کنیم و در عرصه هجوم فرهنگی دشمن و دفاع از ارزش‌ها پیشکسوتان جهاد و شهادت باید پیشگام و ثابت قدم باشند.

امام جمعه بندر دیلم در مورد جذب جوانان به سوی دین و معنویات ابراز کرد: نباید در آمارهای موجود متوقف و به برنامه‌های کلیشه‌ای اکتفا کنیم چرا که باید در اعزام نیرو به راهیان نور یا حرم و سایر برنامه‌های فرهنگی تجدیدنظر کرد و زمینه آشنایی و ارتباط دیگر اشخاص جامعه به‌خصوص جوانان با اینگونه اماکن مقدس و تحول آفرین فراهم شود.

مذاکره کنندگان غرب رسماً اقتصاد ایران را هدف قرار داده است

سرهنگ دوم پاسدار یاسین اکبا، فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شهرستان کنگان نیز با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت:همه طرف های مذاکرات هسته ای به دنبال توافق نهایی بودند اما عملاً صورت نگرفت ولی در عین حال دو طرف مذاکره کننده مواظب این بودند که مذاکرات به بن بست نرسد چون برای دو طرف خوشایند نبود.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شهرستان کنگان در ادامه گفت: غرب رسماً اقتصاد ما را هدف قرار داده است و دلیل آن هم این است که غربی ها هیچ رغبتی برای برداشتن تحریم ها ندارند و چنانچه که قبلاٌ اعلام کرده بودند در صورت توافق نهایی تحریم ها برداشته نمی شود و در این مذاکرات هیچ امتیازی به ما داده نشد فقط تنها چیزی که ما بدست آوردیم حفظ گفتگو ها بود واین 7 ماه که مذاکرات تمدید شد دقیقاً به نفع غربی ها است چون مابه توافق های خود عمل کردیم و حال نوبت عمل کردن غربی ها به تعهداتشان بود و با تمدید مذاکرات عملاً غربی ها توانستند خود به خود یک دوره دو ساله تعلیق غنی سازی را بر ما تحمیل کنند و گره زدن مسائل سیاسی به مسائل اجتماعی مردم اشتباه بزرگی است که نباید تکرار شود.

اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار برای احداث شهر بازی بوشهر توسط مقام معظم رهبری

زهرایی رضایی، عضو فرهنگی شورای شهر بوشهر با انتقاد از واگذاری پلاژ بانوان شهر بوشهر به بخش خصوصی اظهار کرد: وضعیت پلاژ بانوان با توجه به اینکه بخشی از آن روباز است با استخر تفاوت عمده‌ای دارد و باید نسبت به آن حساسیت بیشتری داشته باشیم و در شهر بوشهر جای مناسبی برای ورزش بانوان وجود ندارد و همین امر ایجاب می‌کند در بودجه سال آینده با دید بهتری به مشکلات بانوان نگاه کنیم و نیز در بودجه سال آینده حداقل باید بودجه احداث یک پارک اختصاصی برای بانوان را در نظر بگیریم.

عضو فرهنگی شورای شهر بوشهر ادامه داد: چندین بار به سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اعلام کردیم که از کتابخانه‌های برخی محلات بازدید و در جهت رفع کاستی‌های آن اقدام کند ولی متاسفانه گوش شنوایی برای بیان مشکلات در این سازمان نمی‌بینم و هنوز مشکل برخی کتابخانه‌ها پابرجا مانده است و همچنین در بودجه سال 94 شهر بوشهر باید بودجه لازم برای احداث چند کانون فرهنگی اختصاص یابد تا بتوانیم با این مراکز بخشی از کمبودهای آموزشی و امکانات فرهنگی در سطح شهر را پوشش دهیم.

وی از عدم احداث شهر بازی در شهر بوشهر انتقاد کرد و گفت: مقام معظم رهبری 20 میلیارد ریال اعتبار برای احداث شهر بازی در بوشهر اختصاص داده‌اند ولی برای تحقق یافتن این مهم تاکنون اقدامی صورت نگرفته است و پروژه‌های عمرانی اجرا شده در سطح شهر باید برای شهروندان قابل لمس باشد و با توجه به اینکه در آستانه عید نوروز قرار داریم مجموعه مدیریت شهری باید پروژه‌های مناسبی را برای مردم به ارمغان بیاورند و از طرفی بودجه شهرداری این شهر افزایش یافته است و تنها افزایش بودجه نمی‌تواند ملاک خوبی برای توسعه شهر باشد زیرا در سال جاری که افزایش چشمگیری در بودجه داشتیم نیز پروژه چشمگیری در سطح شهر نداشتیم که بتوانیم آن را برای شهروندان اعلام کنیم.

سرمایه‌گذاری ۱۲۰ شرکت در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر

عبدالله آورا، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر نیز گفت: هم اکنون در زمینی به وسعت بیش از یک هزار و ۸۰۰ هکتار فعال است و دو هزار و ۷۰۰ هکتار نیز آماده واگذاری به این منطقه ویژه است که در مجموع مساحت این منطقه به بیش از چهار هزار و ۵۰۰ هکتار می‌رسد و تاکنون ۱۲۰ شرکت در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر سرمایه‌گذاری کرده‌اند و در این منطقه امکانات زیربنایی از جمله آب، برق، گاز، تلفن، راه، گمرک و ... مستقر شده است تا شرایط را برای حضور سرمایه‌گذاران تسهیل کند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به اقدامات صورت گرفته برای رفع مشکلات گازرسانی به شرکت‌های مستقر در این منطقه اشاره کرد و افزود: تلاش‌های بسیار زیادی نیز برای رفع مشکل برق داشته‌ایم و اصلاح شبکه‌های مخابراتی و شبکه‌های روشنایی صورت گرفته است و همچنین تاکنون ۱۳۹ قطعه زمین برای فعالیت شرکت‌ها در این منطقه واگذار شده است که ۶۱ واحد آن در حال بهره‌برداری است و از این واحدها ۳۲ واحد صنعتی و ۲۸ واحد نیز انبار و خدمات است و۳۰ واحد در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در دست اجرا است که شامل ۱۳ واحد صنعتی و ۱۷ واحد خدمات و امور انبار است و نیز۱۰ واحد غیر فعال در این منطقه زمین گرفته‌اند که این واحدها صنعتی هستند و به دلیل کمبود نقدینگی با مشکلاتی روبرو شدند و غیر فعال هستند و همچنین ۳۸ واحد نیز در این منطقه زمین‌گرفته‌اند ولی راکد مانده است و در حال بازپس‌گیری زمین‌ها هستیم که این واحدها شامل ۲۱ واحد صنعتی و ۱۷ واحد انبار و خدمات است.

گازرسانی به ۱۴ واحد عمده صنعتی استان بوشهر در دهه فجر

سید غلامعباس حسینی، مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با اشاره به اینکه تلاش‌های بسیار زیادی به منظور گازرسانی به نقاط مختلف استان بوشهر صورت گرفته است و طرح‌های خوبی نیز در دست اجرا داریم، گفت: گازرسانی به شهرها و روستاهای استان بوشهر را با جدیت پیگیری می‌کنیم و تلاش داریم تا مردم در همه نقاط استان در شهرها و روستاها از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شوند و نیز افتتاح طرح‌های گازرسانی استان بوشهر در دهه مبارک فجر امسال،  ۲۹ پروژه مهم گازرسانی استان بوشهر طی دهه مبارک فجر افتتاح و کلنگ زنی شده که هزینه این طرح‌ها ۱۷۰ میلیارد ریال است و همچنین هشت روستای شهرستان دشتستان و افتتاح این طرح‌ها با حضور استاندار بوشهر گازرسانی خواهد شد و گازرسانی به ۱۴ واحد عمده صنعتی استان بوشهر از دیگر طرح‌های مهم دهه مبارک فجر است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر ادامه داد: شبکه گازرسانی در شهرهای خورموج، گناوه و جم به طول ۸۲ کیلومتر توسعه خواهد یافت و توسعه شبکه‌های شهری به منظور استفاده محلات مختلف شهر از گاز صورت می‌گیرد و روند اجرای طرح‌های گازرسانی به شهرها و روستاهای استان با شتاب خوبی در دست اجرا است.

افزایش ۱۰۶ درصدی درآمد گمرکات استان بوشهر نسبت به سال گذشته

احمد پورحیدر، ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک استان بوشهر با اشاره به اینکه گمرکات استان بوشهر در سال جاری در زمینه صادرات و واردات کالا دارای افزایش خوبی بوده‌ و در کسب درآمدهای گمرکی نیز افزایش چشمگیری داشته است، بیان کرد: از ۱۳ گمرک استان بوشهر ۱۰ گمرک در زمینه ورود کالای ملوانی فعال هستند و شش هزار و ۶۴۰ فروند شناور ورودی در سال جاری داشته‌ایم و هفت‌هزار و ۷۰۰ شناور خروجی داشته ایم و نیز ورودی شناورهای ملوانی ۱۳ درصد و ورودی شناورها نیز ۱۷ درصد افزایش یافته است و سه هزار و ۴۸۰ ملوان ورودی و ۴۰ هزار و ۸۰۰ ملوان خروجی در گمرک بوشهر داشته‌ایم که هر دو مورد دارای ۱۲ درصد افزایش هستند.

وی اضافه کرد: ۱۳ هزار تن کالای ملوانی طی ۱۰ ماهه نخست امسال وارد شده است و این میزان کالا نسبت به سال گذشته دارای افزایش ۶۷ درصد است و کالای ملوانی بوشهر ۱۴ میلیون دلار بوده است و از این نظر نیز شاهد افزایش ۶۳ درصدی هستیم و همچنین درآمدهای گمرکات استان بوشهر در ۱۰ ماه نخست امسال تصویب شده از سوی گمرکات ایران برای گمرک بوشهر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است که در ۱۰ ماهه امسال بالغ بر دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان وصل درآمد شده است و درآمد گمرکات استان بوشهر دارای افزایش ۱۰۶ درصدی نسبت به سال گذشته است و یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به صورت نقدی و ۶۰۰ میلیارد تومان نیز به صورت تضمینی وصول شده است.

گمرک بوشهر دارای رتبه نخست در بین گمرکات کشور است

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک استان بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر از نظر صادرات و واردات دارای جایگاه ویژه‌ای در سطح کشور است و این گمرک همه تلاش خود را برای توسعه صادرات دارد و طی ۹ ماه ابتدایی امسال ۲۱ میلیون تن کالا از گمرکات استان بوشهر صادر شده که ارزش این میزان کالا بیش از ۱۶ میلیارد دلار بوده است و نیز استان بوشهر در بین ۱۴۷ گمرک کشور دارای رتبه نخست است و اقلام صادراتی در بخش‌های صنعتی، معدن، تجارت و کشاورزی به خارج از کشور صادرشده است و نیز ۴.۸ تن صنایع دستی با ارزش ۷۳۲ دلار، اضافه کرد: همچنین ۳۸ هزار تن کالا و محصول کشاورزی به ارزش بیش از ۵۰ میلیون دلار از گمرک بوشهر صادر شده است و در بخش معدن نیز یک میلیون و ۴۳۷ هزار تن محصول به ارزش ۷۲ میلیون دلار و در بخش صنعت ۲۰ میلیون تن محصول با ارزش ۱۶ میلیارد دلار صادر شده است و استفاده از سیستم‌های نوین در طرح های گمرک بوشهر به منظور تسریع در روند صادرات و واردات کالا صورت می‌گیرد.

کاهش بلایای ضد فرهنگی و خانمان سوز در جامعه یک ضرورت است

سرهنگ وحید زرین‌کلاه، فرمانده پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اشاره به اینکه کاهش بلایای ضد فرهنگی و خانمان سوز در جامعه یک ضرورت است، گفت: تلاش‌های بسیار خوبی به منظور کشف مواد مخدر و جلوگیری از ترانزیت و انتقال مواد مخدر در استان بوشهر صورت گرفته است و با توجه به کارهای بسیار خوبی که درا ستا نصورت گرفته فضا برای قاچاقچیان و سوداگران ناامن شده است و شاهد تغییر مسیر ترانزیت مواد مخدر از استان بوشهر هستیم و مسیر قاچاقچیان به دیگر استان تغییر کرده است و یک محموله ۱۷۸ کیلوگرمی مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده است و از این میزان مواد مخدر ۹۹ کیلوگرم تریاک بوده و ۷۹ کیلوگرم نیز حشیش بوده است.

فرمانده پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر به جاسازی این مواد مخدر در تانکر حامل روغن نباتی اشاره کرد و افزود: این مواد به صورت ماهرانه‌ای در این خودرو جاسازی شده بود که با هوشیاری ماموران پلیس مواد مخدر کشف و ضبط شد و اعضای این باند این محموله مواد مخدر را از یکی از استان‌های جنوبی کشور بارگیری کرده بودند و می‌خواستند این بار را به بوشهر منتقل کنند که برای سردرگمی پلیس به سمت استان فارس حرکت کردند ولی با درایت پلیس مبارزه با مواد مخدر ناکام ماندند و نیز ما همکاری و هماهنگی و تعامل پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان فارس توانستیم که تانکر حامل مواد مخدر در خروجی شهر شیراز توقیف شده است و راننده خودرو دستگیر شده و خودرو نیز توقیف شده است.

انقلاب اسلامی ما الگو گرفته از قیام سالار شهیدان است

محمود خدری، معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: دهه فجر را باید دهه میثاق با ولایت فقیه نامید چرا که در این دهه یعنی از 12 بهمن تا 22 بهمن 57 اکثریت قشرها و گروه های مردمی و نظامی با حضرت امام خمینی (ره) بیعت کردند پس بر ماست که این دهه را دهه میثاق دوباره با رهبری، امام و شهدا ببندیم که از خون شهیدان و آرمانهای آنها که مهمترین آن حفظ انقلاب است، پاسداری نمائیم و بهمن، ماه پیروزی خون بر شمشیر و حق بر باطل بود و جای هیچ تردیدی نیست که انقلاب اسلامی ما الگو گرفته از قیام سالار شهیدان حرکت می کند هر چند که ما در طول این 36 سال در انقلاب شاهد ریزش و رویش نیرو ها هم بوده ایم که این یک امر طبیعی است که افراد واقعی انقلابی را از ناخالصان انقلاب جدا کند و کسانی که به طمع پست و قدرت آمده باشند دیر یا زود به مردم معرفی شده یا خواهند شد.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر افزود: وقتی نگاهی به پیش زمینه های انقلاب حضرت مهدی (عج) می اندازیم، خواهیم دید که این انقلاب زمینه اصلی قیام آن بزرگوار بر اساس روایات متقن فراهم خواهد کرد و نیز 19 بهمن روز همبستگی همافران نیروی هوایی با انقلاب و دیدار تاریخی با امام راحل (ره) است و لذا این روز را به این غیور مردان اسلامی تبریک گفته و برای همه آنها آرزوی توفیق دو جهان را از خداوند منان خواستاریم و نیروی هوایی مثل سایر نیروهای انقلابی با اخلاص تمام از هستی و کیان کشور حمایت کرده و خواهد کرد و آنچه باعث بیعت اولین نیروهای نظامی با امام (ره) شد، برخاسته از اخلاص و تقوای این نیروی انقلابی بود.

وی در ادامه به شرح حمله حزب الله به اسرائیل پرداخت و گفت: این پاتک حزب الله نشان داد که قدرت مقاومت سراسر منطقه را فرا گرفته و شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی شروع شده و به زودی شاهد فروپاشی آن خواهیم بود.

وی با توجه به مرگ پادشاه عربستان بیان داشت: ملک عبدالله در کارنامه زندگی اش چیزی جز اختلاف در بین مسلمانان و حمایت از تروریسم و صهیونیسم ندارد و امید است سردمدار جدید عربستان از عملکرد ناحق وی این تجربه را کسب کرده باشد که باطل همیشه رفتنی خواهد بود ، چرا که خود نیک می داند که در این چند سال همواره عربستان یک پای جبهه باطل در برابر مقاومت اسلامی حق بوده است.

خدری در ادامه به تشریح نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی پرداخت و گفت: این نامه نشان داد که معظم له برقراری ارتباط با ذهن و فکر جوانان را به خوبی می داند هر چند آن جوان اروپایی و آمریکایی باشند، لذا از آنها خواست به منابع اصیل اسلام که قرآن و حضرت محمد (ص) است آشنا شوند که نشان از درایت آن بزرگوار در مسائل سیاسی جهان است.

این عضو شورای حزب موتلفه استان بوشهر در ادامه گفت: قدم زدن های  ظریف با کری در خیابان های ژنو هیچگونه پیامی نداشت جز اینکه رییس جمهور بعد از آن مجبور شده فرد دیگری با فشارهای آمریکا به نمایندگی در سازمان ملل انتخاب کند.

محمود خدری در پایان به تشریح اجلاس دبیران استانها و شهرستانها حزب موتلفه اسلامی در مشهد مقدس  پرداخت و گفت: این اجلاس که با شعار بصیرت انقلابی و همگرایی ولایی برگزار شد نشان داد که وحدت جامع اصولگرایان در کشور فراهم شده است و ما نیز به تاسی این حزب وحدت را حول محور ولایت در استان پیگیری کرده ایم و خوشبختانه در استان ولایت مدار بوشهر همه گروه ها و جناحهای سیاسی اصولگرا و ارزشی این وحدت را جهت تحقق آرمانهای امام و انقلاب در رهبری پذیرفته اند.

captcha