درخشش استان بوشهر با سه مقام برتر در مسابقات قرآن نیروهای مسلح
کد خبر: 3310463
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
حق‌پرور خبرداد؛

درخشش استان بوشهر با سه مقام برتر در مسابقات قرآن نیروهای مسلح

گروه فعالیتهای قرآنی: نماینده وزیر دفاع و مدیرکل خدمات درمانی نیروهای مسلح استان بوشهر گفت: بوشهر در سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن نیروهای مسلح، سه مقام برتر کشوری را در ستاد فرماندهی کل سپاه پاسدران کسب کرد و خوش درخشید.

عبدالرضا حق‌پرور، نماینده وزیر دفاع و مدیرکل خدمات درمانی نیروهای مسلح استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، با بیان اینکه امسال میزبانی سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن نیروهای مسلح به عهده سپاه پاسداران کشور در تهران برگزار شد، اظهار کرد: این دوره از مسابقات قرآنی با حضور 235 شرکت کننده در 10 رشته ترتیل، حفظ، تلاوت، قرائت تحقیق، مفاهیم و سایر رشته ها و با قضاوت 14 داور بین‌المللی به رقابت پرداختند که محمد جماله از نیروی پایور سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر در رشته قرائت تحقیق موفق شد مقام دوم کشوری را کسب کند و در این بخش نیز محسن حسنی کارگر از خراسان شمالی و علیرضا مهدی زاده از تهران به ترتیب به عنوان نفرات اول و سوم این رشته شدند.

نماینده وزیر دفاع و مدیرکل خدمات درمانی نیروهای مسلح استان بوشهر با اشاره به اینکه سعیدیان داور صوت، دغاغله داور لحن، استاد علامی داور وقف و ابتدا، امام جمعه داور تجوید به عنوان داوران این دوره از مسابقات نیروهای مسلح بودند، افزود: سید احسان ابطحی از پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر و سید وحید حسینی از کارمندان نداجا استان بوشهر در رشته قرائت تحقیق جداگانه مقام اول و دوم کشوری را کسب کردند.

یادآور می‌شود، سی امین دوره مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که به میزبانی سپاه پاسدران در سالن ولایت ستاد کل فرماندهی این نیرو با حضور متساقین رشته‌های ترتیل، حفظ، تلاوت، قرائت تحقیق، مفاهیم و... در شهر تهران برگزار شد.

captcha