مشارکت بیش از دو هزار دانشجو در اردوهای جهادی طرح هجرت ۳ بوشهر
کد خبر: 3337670
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۹
خرمدل خبرداد؛

مشارکت بیش از دو هزار دانشجو در اردوهای جهادی طرح هجرت ۳ بوشهر

گروه اجتماعی: جانشین فرماندهی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: اردوهای جهادی طرح هجرت ۳ با حضور و مشارکت تقریبا ۵ هزار و هشتصد نفر بوشهری تحت پوشش این طرح هستند که از این آمار ۲ هزار و هشتصد نفر دانشجو و مابقی هم دانش‌آموزان هستند.

حمید خرمدل، جانشین فرماندهی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در حاشیه افتتاحیه اردوهای جهادی طرح هجرت 3 در شهرستان بوشهر در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، با بیان اینکه اردوهای جهادی طرح هجرت 3 با حضور بسیج دانش آموزی و دانشجویی در حال برگزاری است، عنوان کرد: اردوهای جهادی طرح هجرت 3 با سه هدف گستردن اوقات فراغت، کسب تجربه و خدمت رسانی به مردم در مناطق محروم این اردوهای جهادی را اجرا می کنیم.

جانشین فرماندهی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ادامه داد و گفت: این طرح جهادی در قالب اردوهای یک روزه که معمولا در محیط های که خود دانش‌آموزان فعالیت می‌کنند، نیز اردوهای هفت روزه که جهت خدمت رسانی به روستاها و مناطق محروم برگزار می شود و همچنین در قالب اردوهای ده روزه در به منظور کار بازسازی مدارس اعزام می‌شوند و الحمدالله خیرات و برکات بسیار ارزشمندی داشته است.
وی با بیان اینکه کسب تجربه دانش آموزان یکی از اتفاقات خوبی است که در اردوهای جهادی طرح هجرت 3 صورت می‌گیرد، اظهار کرد: همین دانش‌آموزان که در آینده شغل‌های متعددی در جامعه عهده دار خواهند شد.

اجرای برنامه‌های بصیرت فرهنگی و عقیدتی جهت جهادگران
خرمدل اضافه کرد: در این اردوها ضمن اینکه کار یدی و اجرایی انجام می دهیم، همچنین به انجام اقدامات و برنامه‌های بصیرت فرهنگی و عقیدتی جهت جهادگران از اهمیت بالایی برای مجریان این طرح برخوردار است.
وی در پاسخ به این پرسش که چه تعداد دانش آموز و دانشجو با شما در این اردوهای جهادی طرح هجرت 3 همکاری می کنند، بیان کرد: این موضوع را آزاد گذاشتیم و همکاری در این طرح اجباری نیست و الزامی نداریم که همه مدارس و دانشگاه‌ها شرکت بکنند و ما از همه سطوح مقاطع تحصیلی استقبال می‌کنیم  و برنامه ما این است که تا آنجا که امکان داشته باشد همه مدارس و مراکز علمی شرکت بکنند.

همکاری 5 هزار و هشتصد نفر در اردوهای جهادی طرح هجرت 3 بوشهر
جانشین فرماندهی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در پایان اعلام کرد: اردوهای جهادی طرح هجرت 3 تقریبا 5 هزار و هشتصد نفر در کل استان بوشهر تحت پوشش این طرح قرار گرفته‌اند که از این آمار 2 هزار و هشتصد نفر دانشجو و مابقی هم دانش آموزان هستند و بنا ما بر این است که طرح به مدت یک ماه ادامه پیدا بکند و اگر استقبال خوبی انجام شود و درخواست داشته باشند، این طرح تا پایان شهریورماه ادامه پیدا خواهد کرد.

captcha