خدمت صادقانه به مردم رضای خدا را به دنبال دارد
کد خبر: 3521572
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴

خدمت صادقانه به مردم رضای خدا را به دنبال دارد

گروه اجتماعی: فرماندار یزد با اشاره به اینکه خدمت صادقانه به مردم رضای خدا را به دنبال دارد گفت: بیان عملکرد و اقدامات انجام شده توسط نهادها و دستگاه‌های دولتی باعث افزایش مشارکت اجتماعی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، مصطفی سالاری، فرماندار یزد 18 مردادماه در جمع خبرنگاران استان یزد که از روستای زیبای دربید از توابع بخش زارچ بازدید می‌کردند با اشاره به اینکه خدمت صادقانه به مردم رضای خدا را به دنبال دارد اظهار کرد: بیان عملکرد و اقدامات انجام شده توسط نهادها و دستگاه‌های دولتی باعث افزایش مشارکت اجتماعی می‌شود.
وی افزود: اگر ارتباط بین دستگاه‌ها و نهادها با اصحاب رسانه مستحکم باشد، ثمره بسیار زیادی خواهد داشت و لازمه حضور مردم در رویدادها و مشارکت‌های اجتماعی این است که دلگرمی و امید داشته باشند و این دلگرمی عمدتا بواسطه بیان عملکردهای انجام شده ، حاصل می‌شود.
فرماندار یزد گفت: انصافا در دولت تدبیر و امید اقدامات بسیاری در راستای خدمت به مردم انجام شده اما متاسفانه در بیان این اقدامات با کمبودهایی مواجه هستیم که باید رفع شود.
فرماندار یزد گفت: اگر در انجام هر کاری در یک سازمان، پیوست رسانه‌ای و فرهنگی نیز برای آن دیده شود، قطعا نتایج مثبت بیشتری خواهد داشت و باز خورد آن در جامعه هدف نیز بررسی خواهد شد.
وی ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در اردیبهشت سال آینده خواهیم داشت و لذا روابط عمومی نقش مهمی در ارتباط و فراهم نمودن تمهیدات لازم رسانه‌ای در این زمینه دارد.
فرماندار یزد گفت: همواره سعی داریم ارتباط خود را با اصحاب رسانه بیشتر کنیم و در این راستا آماده هر گونه همکاری بوده و هستیم و همه ما برای آبادانی دارالعباده و میهن اسلامی ایران و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می‌کنیم.
امیر صادقی مقدم، بخشدار زارچ نیز در این نشست گفت: در شهرستان یزد پتانسل‌های بسیار زیادی وجود دارد که بدلیل عدم توجه مغفول مانده و جای کار بیشتری وجود دارد.
وی افزود: به عنوان مثال از ابتدای شروع فعالیت بنده به عنوان بخشدار و طی پیگیری و بازدیدی که داشتیم در همین روستای دربید، سروی کهنسال وجود دارد که با مکاتبات و پیگیری زیادی که انجام شده سن ان توسط کارشناسان منیراث فرهنگی بیشت از 2400 سال عنوان شد و اخیرا نیز به ثبت آثار ملی ایران رسید.
علی محمد دلاوری پور، دهیار روستای دربید نیز در این نشست گفت: تلاش ما خارج نمودن روستا از محرومیت بوده اما در همه فعالیت‌ها به هیچ عنوان اجازه ندادیم شکل ظاهری روستا تغییر کند و بافت این روستا را  حفظ کرده‌ایم.
وی تصریح کرد: از جمله درخواستی که از مسئولان داریم اینکه  جاده منتهی به این روستا دارای عرض کم و فاقد شانه کنار جاده است و متاسفانه در سال گذشته سه تصادف داشتیم که در هر سه مورد نیز کشته داشت و لذا از مسئولان استدعا داریم در این زمینه مساعدت لازم را داشته باشند.
دلاوری پور گفت: همچنین ورودی جاده روستای دربید نیز  از شهرستان یزد  تبدیل به گو زباله و  نخاله شده  و لذا منظره‌ای زشت را بوجود آورده که تقاضای مساعدت در این زمینه و رفع این مشکل توسط شهرداری یزد را داریم.
یادآوری می‌شود در این نشست که شاکری معاون عمرانی، جعفری معاون اداری، جلالی معاون برنامه ریزی و عسکر زاده بخشدار مرکزی یزد نیز حضور داشتند با اهدای لوح تقدیر و بمناسبت روز خبرنگار از اصحاب رسانه همچنین اعظم‌السادات میرجلیلی سرپرست خبرگزاری ایکنا یزد تجلیل شد.
خدمت صادقانه به مردم رضای خدا را به دنبال دارد
خدمت صادقانه به مردم رضای خدا را به دنبال دارد
captcha