حقوق بشر آمریکایی دروغی بزرگ است
کد خبر: 3703048
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴

حقوق بشر آمریکایی دروغی بزرگ است

گروه فرهنگی- رئیس حوزه هنری استان البرز گفت: حقوق بشر آمریکایی دروغی بزرگ است و روشنگری نسبت به ذات ضد حقوق بشری دولت آمریکا هدف اصلی جشنواره هنری حقوق بشر آمریکایی است.

اسماعیل آجرلو در گفت وگو با ایکنا از البرز اظهارکرد: فراخوان جشنواره حقوق بشر آمریکایی در دی‌ماه سال 1396 اعلام شد و در تیرماه سال 1397 برگزار می‌شود.
وی به هدف جشنواره اشاره کرد و عنوان کرد: هدف اصلی جشنواره بررسی مصادیق حقوق بشر توسط ایالت متحده آمریکاست، می‌دانید که ایالت متحده آمریکا از بزرگ‌ترین ناقصان حقوق بشر در دنیا هستند.
رئیس حوزه هنری استان البرز تصریح کرد: جشنواره سعی دارد موضوع حقوق بشر را با زبان هنر در سطح ملی و هم بین‌المللی برای مردم بیشتر نمایان کند و مشارکت هنرمندان داخلی و خارجی را در موضوع حقوق بشر آمریکایی جلب کنیم.
آجرلو به میزان استقبال از جشنواره تاکنون اشاره کرد و بیان کرد: در دوره‌های قبل استقبال بسیار خوبی از جشنواره شده بود و در دوره سوم هم هنرمندان بین‌المللی در این جشنواره شرکت کردند و به‌طورکلی تاکنون استقبال بسیار خوب بوده است.
این مسئول تأکید کرد: امیدواریم هنرمندان و اهالی هنر استقبال بیشتری نشان دهند، درواقع این موضوع استراتژیک است که ما رویکرد خودمان را از رویکرد تدافعی در حوزه حقوق بشر آمریکایی تبدیل به رویکرد تهاجمی ‌کنیم و مصادیق نقض حقوق بشر توسط ایالت متحده را نشان دهیم.
وی گفت: کارگاه‌های هنری در البرز و سراسر کشور برای هنرمندان علاقه‌مند جهت شرکت در این جشنواره برگزار می‌شود و همچنین فراخوان بخش ملی را هم اعلام می‌کنیم که درواقع اندیشمندان و محققان هم بتوانند آثارشان را به این جشنواره ارسال کنند.
انتهای پیام./

captcha