طنین «بزم رزم» شاعران و خوانندگان انقلابی در محكومیت حقوق بشر آمریكایی
کد خبر: 3728035
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
در شیراز اجرا شد؛

طنین «بزم رزم» شاعران و خوانندگان انقلابی در محكومیت حقوق بشر آمریكایی

گروه فرهنگی ـ همزمان با هفته حقوق بشر آمریكایی، شب شعر و موسیقی با عنوان «بزم رزم» با حضور شاعران و خوانندگان انقلابی برجسته كشورمان در شیراز برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با هفته حقوق بشر آمریكایی، شب شعر و موسیقی با عنوان «بزم رزم» شب گذشته، 14 تیرماه با اجرای هنرمندانه شاعران و خوانندگان انقلابی برجسته كشورمان و با حضور جمعی از خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم در سینما شیراز برگزار شد.

طنین «بزم رزم» شاعران و خوانندگان انقلابی در محكومیت حقوق بشر آمریكایی
نیما زارع، رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس در حاشیه این مراسم گفت:‌ این همایش به‌همت هنرمندان انقلابی بسیج هنرمندان فارس و با همكاری باشگاه ترانه و موسیقی راه و دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و به‌مناسبت محكومیت حقوق بشر آمریكایی برگزار شده است.
وی با یادآوری اینكه هر ساله یك هفته با عنوان هفته حقوق بشر آمریكایی نامگذاری شده است، گفت: از آنجا كه آمریكا از یك سوی مدعی حفظ حقوق بشر است و از سوی توطئه‌ها و جنایات فراوانی بر تمام ملت‌های آزادی‌خواه دنیا به خصوص ملت ایران روا داشته است، لذا این هفته در تقویم رسمی كشورمان به ثبت رسیده است
زارع یادآور شد: جنایت‌هایی نظیر شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یارانش، بمباران شیمیایی سردشت، سرنگونی هواپیمایی مسافربری جمهوری اسلامی در آب‌های خلیج فارس و غیره همگی نمونه‌هایی از جنایت‌های آمریكای جنایتكار است كه در تیرماه اتفاق افتاده‌اند.

هنرنمایی 13 هنرمند انقلابی
رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس در خاتمه سخنان خود گفت:‌ در این همایش 13 هنرمند انقلابی نظیر محمدمهدی سیار، قاسم صرافان، احمد بابایی، پیمان طالبی، علی نصیرنژاد، ساسان نوذری، حمیدرضا استادیان، سید حمزه موسوی، مجتبی الله‌وردی، طاها چوگان‌باز، مهدی جهرمی، امین میمندیان و علی زکریایی به هنرنمایی پرداختند.
در ادامه این مراسم حسن گلزار، مسئول سازمان فرهنگی سپاه فجر فارس به جنایت‌های آمریكا علیه ملت آزادی‌خواه ایران اشاره كرد و گفت: غربی‌ها مدعی هستند كه ما با حقوق بشر مبارزه می‌كنیم در صورتی كه ما با حقوق بشر آمریكایی مخالف هستیم.

نمادهای حقوق بشر آمریكایی را در یمن و غزه ببینید
وی ضمن برشمردن برخی از جنایت‌های استكبار جهانی و سردمداران قدرت در دنیا گفت: امروز مشاهده می‌كنیم كه چگونه كودكان و مسلمانان یمن و غزه را چگونه و بیرحمانه می‌كشند اما خبری از مدعیان حقوق بشر در این میان نیست و این‌ها همان نماد حقوق بشر آمریكایی هستند.
گلزار در پایان این نكته را یادآور شد: جنایت‌های آمریكا و استكبار جهانی برای كسانی كه اطلاعی از آن‌ها ندارند، می‌تواند در هفته حقوق بشر آمریكایی مورد بازخوانی قرار گیرد.

طنین «بزم رزم» شاعران و خوانندگان انقلابی در محكومیت حقوق بشر آمریكایی
اجرای موسیقی‌ و نواهای انقلابی و همچنین شعرخوانی شاعران برجسته كشورمان نظیر محمد مهدی سیار، پیمان طالبی، قاسم صرافان و احمد بابایی به شعرخوانی پرداختند.
همچنین خوانندگانی نظیر طاها چوگان باز، حمیدرضا استادیان، مجتبی الله‌وردی، علی نصیرنژاد، مهدی جهرمی، سید حمزه موسوی، علی نصیرنژاد نیز به اجرای برنامه و آهنگ‌های انقلابی خود با موضوع حقوق بشر آمریكایی پرداختند.
علاوه بر این‌ها محمدامین میمندیان، طنزپرداز جوان و از اعضای باشگاه طنز و کاریکاتور انقلاب اسلامی استندآپ کمدی خود را درباره برجام، گرانی دلار، سلبریتی ها، جنایات و بدعهدی امریکا اجرا کرد.
پایان‌بخش این برنامه به یادماندنی قرائت دعای فرج امام زمان(عج) بود كه توسط علی زكریایی، یكی از خوانندگان انقلابی كشورمان اجرا شد.
انتهای پیام

captcha