برگزاری همایش «یاوران وقف» در یزد/ ایکنا تجلیل شد
کد خبر: 3764383
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴

برگزاری همایش «یاوران وقف» در یزد/ ایکنا تجلیل شد

گروه اجتماعی ـ در همایش «یاوران وقف» که با حضور فرماندار یزد، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد، از ایکنا یزد تجلیل شد.

برگزاری همایش «یاوران وقف» در یزد/تجلیل از ایکنا

به گزارش ایکنا از یزد، همایش یاوران وقف شب گذشته، 24 آبان‌ماه در آخرین روز از دهه وقف با حضور حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمان، عباس حیدری فرماندار یزد، حجت الاسلام حسین زارع زاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد.
این مراسم که در محل سالن جلسات سیدالشهدا امامزاده جعفر ع یزد برگزار شد، سخنرانی حجت الاسلام تدینی مدیرکل اوقاف کرمان، حجت الاسلام زارع زاده مدیرکل اوقاف استان یزد، شعرخوانی عالیه محرابی شاعر برجسته کشور و استان، مداحی توسط بهجت پور از جمله برنامه های این مراسم بود.
در پایان این مراسم از مدیران فعال در امر وقف در دستگاه های مختلف استان، فعالان قرآنی و دارندگان رتبه های برتر کشوری در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، واقفان برتر تجلیل شدند.
در این همایش از اصحاب رسانه برتر در زمینه وقف نیز تجلیل شد که در بخش خبرگزاری‌ها از اعظم‌السادات میرجلیلی خبرنگار ایکنا و صادقی مقدم خبرنگار ایرنا، در بخش نشریات مکتوب از جواد آذرنگار بشارت نو و ملک هفته نامه ملک، در بخش عکاسان خبری مجید دهقانی زاده و مسعود میرجلیلی، در بخش شهرستان ها نیز از کریم بیگی از میبد، کارگر از شهرستان ابرکوه و پهلوان باقری از شهرستان تفت تجلیل شد.
همچنین از پهلوانیان مدیرکل صدا وسیما، علی امینی مسئول باشگاه خبرنگاران جوان، در بخش رادیو از شیوا اسدی و رحمانی واحد خبر صدا وسیما  تجلیل شد.

انتهای پیام

captcha