مظاهر قدرت آمریکا امروز در حال فروپاشی است
کد خبر: 3765156
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰

مظاهر قدرت آمریکا امروز در حال فروپاشی است

گروه سیاسی- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: در حالی که در گذشته آمریکا ما را تحقیر و به اسلام توهین می‌کرد، اما اکنون مظاهر قدرتش یکی پس از دیگری در حال فروپاشی بوده و در سرازیری سقوط قرار گرفته است.

مظاهر قدرت آمریکا امروز در حال فروپاشی است

به گزارش ایکنا از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان در همایش حقوق بشر آمریکایی از منظر مقام معظم رهبری که امروز، 27 آبان ماه در مجتمع فرهنگی- هنری فجر سنندج برگزار شد، اظهارکرد: دو قطب شرق و غرب در گذشته هر دو با مظاهر الهی در جهان مبارزه می‌کردند و دین را افیون جامعه و مضر می‌دانستند.
وی با اشاره به اینکه جدایی دین از سیاست شعار آنها بود، افزود: در درگیری بین این دو قدرت، در نهایت می‌بایست یکی باقی بماند که با باقی ماندن بلوک غرب، آمریکا این احساس را می‌کرد که کدخدای جهان شده است.
نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه تمدن اسلامی آمد و در مقابل آمریکا ایستاد، عنوان کرد: آمریکا برای اینکه جایگاه خود را حفظ کند از ابزارهای مختلفی استفاده کرده که یکی از آنها ابزار حقوق بشر بوده است.
وی ادامه داد: آمریکا اصلا نمی تواند ادعای حقوق بشر کند چراکه خودش حقوق بشر را رعایت نمی‌کند و مبنای کارش بر ثروت‌اندوزی است.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با عنوان اینکه عدالت برای آمریکایی‌ها معنا ندارد و منفعت‌طلبی اساس کار آنهاست، گفت: 90 درصد ثروت آمریکا در دست یک درصد از جمعیت این کشور است و برای رسیدن به این ثروت، جنگ و تجاوز و غارت را جزو سیاست خود می‌دانند.
وی عنوان کرد: در طول چهل سال انقلاب اسلامی، تحولات خوبی در ایران صورت گرفته و قدرت جهانی، علمی و نظامی ما رو به پیشرفت‌ بوده است.
نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: در حالی که در گذشته آمریکا ما را تحقیر می‌کرد و به اسلام توهین می‌کرد، اما اکنون مظاهر قدرتش یکی پس از دیگری در حال فروپاشی بوده و در سرازیری سقوط قرار گرفته است.
وی در پایان یادآور شد: آمریکا از مسئله حقوق بشر سوءاستفاده می‌کند چراکه در کشور ما 17 هزار نفر از هموطنان مان توسط مزدوران آمریکا و اسرائیل شهید شده‌اند.
انتهای پیام

captcha