نخستین جشنواره «رسانه‌های برخط یزد» به کار خود پایان داد
کد خبر: 3794082
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷

نخستین جشنواره «رسانه‌های برخط یزد» به کار خود پایان داد

گروه اجتماعی ــ نخستین جشنواره «رسانه‌های برخط استان یزد» با حضور جمعی از مسئولان استان و اصحاب رسانه و با معرفی برترین‌ها به‌کار خود پایان داد.

به گزارش ایکنا از یزد، نخستین جشنواره «رسانه‌های برخط استان یزد» 8 اسفندماه با حضور جمعی از مسئولان استان و اصحاب رسانه و با معرفی برترین‌ها به‌کار خود پایان داد.
مجید جوادیان زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: همه جشنواره‌ها باید به خوبی برگزار شوند اما منظور از خوب بودن، تجمل‌گرایی نیست بلکه موج‌آفرینی و ایجاد شور و نشاط و حرکت در میان افراد است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد عنوان کرد: با برگزاری این گونه جشنواره‌ها، رکود در حوزه فرهنگی و رسانه‌ای کاهش می‌یابد که این امر خود می‌تواند در ایجاد انگیزه و نشاط مؤثر باشد.
مسعود میرجلیلی، دبیر نخستین جشنواره رسانه‌های برخط «خبرگزاری‌ها و پایگاه‌‍‌های خبری استان یزد» نیز در این مراسم اظهار کرد: این جشنواره در پنج بخش مصاحبه، خبر، گزارش، یادداشت و عکس در استان برگزار و بیش از 90 اثر به دبیرخانه ارسال شد.
وی با اشاره به اینکه امیراحمد پهلوانیان، داود پاک طینت و شادی ضابط، داوری این جشنواره را بر عهده داشتند بیان کرد: در مجموع 22 نفر در این جشنواره در بخش‌های مختلف حائز رتبه برتر شدند.
تجلیل از پیشکسوتان رسانه و فعالان خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان یزد از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
یادآور می‌شود رتبه نخست بخش مصاحبه این جشنواره به صورت مشترک به «اعظم السادات میرجلیلی» از خبرگزاری ایکنا و «کبری دانشی» از خبرگزاری ایرنا تعلق گرفت.

انتهای پیام

captcha