امام صادق (ع) با فرقه‌ها و مکاتب نوظهور مبارزه می‌كردند
کد خبر: 3822972
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵

امام صادق (ع) با فرقه‌ها و مکاتب نوظهور مبارزه می‌كردند

گروه سیاست و اقتصاد- امام موقت قزوین گفت: در دوران امام صادق (ع) مکتب‌های دروغ‌گو و فریبکار زیادی روی کار آمده‌اند اما ایشان با تلاش فراوان با این فرقه‌ها و مکاتب نوظهور مقابله کرده و شاگردان بزرگی را پرورش دادند.

مبارزه امام صادق (ع) با فرقه‌ها و مکاتب نوظهور

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی قابل امام‌جمعه موقت قزوین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد ضمن اشاره به مناسبت‌های هفته آینده اظهار کرد: در بازخوانی حقوق بشر آمریکایی‌ها این نکته را باید گفت که شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش ازجمله جنایاتی است که توسط آمریکایی‌ها صورت گرفته است.
وی عنوان کرد: حقوق بشر آمریکایی یعنی به فردی که هواپیمای مسافربری را مورد هدف قرار داده و این فاجعه را رقم‌زده است مدال می‌دهند.
حجت‌الاسلام قابل بیان کرد: در حقوق بشر آمریکایی هیچ مرز و قانونی معنا ندارد، جوانان فلسطینی که از حقوق خود دفاع می‌کنند را تروریست می‌خوانند و اسرائیل غاصب را مورد تأیید قرار می‌دهند.
با اشاره به نوع دیگری از حقوق بشر آمریکایی گفت: از وقتی آمریکایی‌ها در افغانستان قدم گذاشته‌اند میزان تولید مواد مخدر در این کشور ۵۵ درصد افزایش پیداکرده این در حالی است که ما باید در حوزه مبارزه با مواد مخدر شهید بدهیم تا افیون وارد کشور نشود.
امام موقت قزوین ضمن اشاره به اینکه آمریکایی‌ها هنوز رهبر عظیم‌الشان انقلاب را نشناخته‌اند تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب سی سال است که سکان هدایت این کشور را به دست گرفته‌اند و تمام قدرت‌ها را با منطق و حکمت خود به‌زانو درآورده‌اند.
وی اظهار کرد: شیوخ عرب در موضوع فلسطین کاسه داغ‌تر از آش هستند، آن‌ها گاوهای شیردهی هستند که لگدها و شاخ‌هایشان برای مردم مسلمان است و منافع آن‌ها به آمریکایی‌ها می‌رسد.
این مسئول با اشاره به شهادت امام صادق (ع) نیز بیان کرد: ایشان در میان امامان شهید بیشترین زندگی را در این دنیا داشته‌اند؛ در دوران این امام مکتب‌های دروغ‌گو و فریبکار زیادی روی کار آمده‌اند اما ایشان با تلاش فراوان با این فرقه‌ها و مکاتب نوظهور مقابله کرده و شاگردان بزرگی را پرورش دادند.
قابل با اشاره به مناسبت دیگری که در این هفته واقع‌شده خاطرنشان کرد: علامه امینی با جمع‌آوری کتاب الغدیر از بیان ۱۱۰ فرد از اهل سنت روایت‌های روز غدیر را جمع‌آوری کرده و آبرویی برای تشیع شده است.

انتهای پیام

captcha