برپایی نمایشگاه مصور «افشای حقوق بشر آمریکایی» در دانشگاه زنجان
کد خبر: 3823023
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳

برپایی نمایشگاه مصور «افشای حقوق بشر آمریکایی» در دانشگاه زنجان

گروه فرهنگی _ مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری زنجان گفت: نمایشگاه مصور «افشای حقوق بشر آمریکایی» به مناسبت «هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» از پنجم تیرماه 98 در دانشگاه زنجان برپا شد.

برپایی نمایشگاه مصور «افشای حقوق بشر آمریکایی» در دانشگاه زنجانمهدی خدایی، مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، از برپایی نمایشگاه مصور «افشای حقوق بشر آمریکایی» به مناسبت «هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» خبر داد و گفت: در این نمایشگاه۴۰ اثر از آثار منتخب جشنواره بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی به نمایش درآمده است.
وی ادامه داد: این آثار در قالب پوستر، اینفوگرافی، کاریکاتور و عکس در اندازه ۱۰۰ در ۷۰ از آثار هنرمندان شاخص کشوری و بین‌المللی با محتوای جنایات آمریکا در جهان به ویژه بر ضد ملت ایران به نمایش درآمده است.
خدایی افزود: بیان اتحاد نظام سلطه با رژیم آل سعود، رژیم صهیونیستی، گروه‌های تروریستی مانند منافقین و داعش، کشتار آشکار و نهان ملت‌های مظلومی، چون سرخ‌پوستان و بومیان آمریکا، حمله موشکی به هواپیمای مسافربری و ترور از مهمترین مفاهیم به نمایش درآمده در این آثار است.
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی اقشار مختلف مردم با زوایای پنهان و آشکار حقوق بشر آمریکایی، افشای اهداف شوم و اعمال تروریستی جریان‌ها و گروه‌های تکفیری، ایادی استکبار و تبیین ابعاد اقتدار نظام جمهوری اسلامی در مواجهه با چالش‌ها، تهدیدات و شناسایی و معرفی مجاری و بسترهای نفوذ دشمنان برشمرد.
مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری زنجان یادآور شد: این نمایشگاه به همت حوزه هنری و جهاد دانشگاهی به مناسب «هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی»، برگزار شده است.
انتهای پیام   
captcha