نیازمند وحدت رسانه‌ای برای افشای جنایت‌های آمریکا هستیم
کد خبر: 3824139
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹

نیازمند وحدت رسانه‌ای برای افشای جنایت‌های آمریکا هستیم

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه رسانه‌های انقلابی باید عمق دشمنی و کینه‌توزی آمریکا علیه ملت ایران را به گوش جهانیان برسانند، بیان کرد: امروز نیازمند وحدت رسانه‌ای برای گره‌گشایی از مسائل و افشای جنایت‌های آمریکا هستیم.

مهدی پارسا، رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با بیان اینکه آمریکایی‌ها بعد از جنگ جهانی دوم در سال 1945 در بیش از 80 نقطه دنیا حضور سیاسی و نظامی داشتند،‌ اظهار کرد: دخالت در امور سیاسی کشورها و دولت‌ها رویه آمریکا طی سده اخیر بوده است.

وی سلطه سیاسی و نظامی آمریکا را موجب منفور شدن این کشور بین ملت‌ها دانست و افزود: بسیاری از کشورها به واسطه وابستگی‌های سیاسی به دولت‌های استکباری و زورگو نتوانسته‌اند استقلال‌خواهی ملتشان را علنی کنند.

رئیس بسیج رسانه گیلان جنبش 99 درصدی وال‌استریت را نشان‌دهنده واقعیت آمریکا دانست و تصریح کرد: اگر این جنبش اتفاق نمی‌افتاد مردم دنیا نمی‌دانستند که در آمریکا چه می‌گذرد و 99 درصد مردم این کشور اسیر مطامع سیاسی و اقتصادی یک درصد هستند.

پارسا با بیان اینکه امروز رسانه‌ها وظیفه دارند به بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی بپردازند، اضافه کرد: مقام معظم رهبری قائل به دسته‌بندی چپ و راست رسانه‌ها نیستند و لذا همه رسانه‌های جریان انقلاب در این مهم مأموریت دارند.

‌بزرگترین و مهمترین مأموریت‌های رسانه‌های تراز انقلاب 
وی یکی از بزرگترین و مهمترین مأموریت‌های رسانه‌های تراز انقلاب را روشنگری درباره جنایت‌های آمریکا در طول تاریخ حیاتش دانست و بیان کرد:‌ آمریکایی که حدود 250 سال از عمرش می‌گذرد نسبت به ایران با بیش از هفت هزار سال تمدن قلدرمابانه رفتار می‌کند. در طول چهل ساله انقلاب نیز انواع و اقسام تهدیدها و تحریم‌ها را علیه ملت ایران به‌کار گرفته است.

پارسا با بیان اینکه رسانه‌های انقلابی باید عمق دشمنی و کینه‌توزی آمریکا علیه ملت ایران و همه ملت‌های آزاده دنیا را به گوش جهانیان برسانند، اضافه کرد: امروز نیازمند وحدت رسانه‌ای برای گره‌گشایی از مسائل و افشای جنایت‌های آمریکا هستیم.

رئیس بسیج رسانه گیلان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی را بهانه خوبی دانست تا رسانه‌ها آمریکا را در پیش چشم ملت ایران و افکار عمومی دنیا رسوا کنند و گفت:‌ افکار عمومی اسیر رسانه‌های حاکمیتی خودشان هستند، اما رسانه‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی براساس گفتمان اسلام و انقلاب فعالیت می‌کنند و جهان‌بینی اسلامی و قرآنی دارند.

وی با بیان اینکه رسانه‌های غربی دارای نگاه امانیستی و جهان‌بینی مادی هستند، تصریح کرد:‌ رسانه‌های غربی اخباری را به خورد مخاطبان جهانی خود می‌دهند که در راستای اهداف سردمداران استکباری است و لذا وظیفه رسانه‌های انقلابی است که این روشنگری را در سطح دنیا داشته باشند.

انتهای پیام

captcha